توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۳ نفر دنبال می شود

ایلان ماسک روزانه یک میلیون دلار به رای دهندگانی که طومار او را امضا می کنند، پیشنهاد می دهد

ایلان ماسک به رأی‌دهندگانی که طومار او را امضا کنند، روزانه 1 میلیون دلار جایزه می‌دهد

این کار ماسک می‌تواند نقض قوانین انتخاباتی آمریکا باشد.

ایلان ماسک اعلام کرده روزانه یک‌میلیون دلار بین رأی‌دهندگانی که طومار America PAC را امضا کرده‌اند، قرعه‌کشی می‌کند. فقط رأی‌دهندگان ثبت‌نام‌شده واجد شرایط شرکت در این قرعه‌کشی هستند.

ایلان ماسک شنبه در گردهمایی طرفداران دونالد ترامپ در هریسبورگ پنسیلوانیا چکی به ارزش یک‌میلیون دلار را به یکی از حاضران اهدا کرد. به گفته ایلان ماسک، قرعه‌کشی روزانه یک‌میلیون دلار تا انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ۵ نوامبر (۱۵ آبان) ادامه خواهد داشت. ماسک همچنین اعلام کرده رأی‌دهندگان ایالت‌های جورجیا، نوادا و آریزونا نیز به‌زودی در این قرعه‌کشی شرکت داده خواهند شد.

ایلان ماسک خواستار مراقبت از متمم‌های اول و دوم قانون اساسی آمریکا است

ایلان ماسک

طوماری که به‌نفع دونالد ترامپ تشکیل شده و ماسک از رأی‌دهندگان خواسته آن را امضا کنند، مربوط به متمم‌های اول و دوم قانون اساسی آمریکا درباره آزادی بیان و حمایت از حق حمل اسلحه توسط شهروندان است. ماسک نگران است پس از به‌ قدرت‌ رسیدن «کامالا هریس»، این دو اصل قانون اساسی تضعیف شوند. او پیش‌ازاین نیز در مصاحبه‌ای گفته بود اگر ترامپ برنده انتخابات نشود، احتمالاً شبکه اجتماعی ایکس در آمریکا مسدود می‌شود.

البته این شیوه ایلان ماسک برای تشویق رأی‌دهندگان می‌تواند قوانین انتخابات آمریکا را نقض کند. «ریک هاسن»، استاد علوم سیاسی دانشگاه UCLA، دراین‌باره می‌گوید اهدای یک‌میلیون دلار پول نقد بین رأی‌دهندگان نقض قوانین فدرال و «به‌وضوح غیرقانونی» است. هاسن همچنین گفت مقامات فدرال می‌توانند ماسک را به‌خاطر این اقدام تحت پیگرد قانونی قرار دهند یا به او هشدار دهند این کار را متوقف کند.

براساس قوانین آمریکا، هرگونه پرداخت یا پیشنهاد پول به رأی‌دهندگان می‌تواند تا ۱۰ هزار دلار جریمه یا ۵ سال زندان برای شخص خاطی داشته باشد. فرماندار پنسیلوانیا نیز این اقدام ایلان ماسک را «عمیقاً نگران‌کننده» خواند و اعلام کرد نهادهای قانونی می‌توانند این اقدام او را بررسی کنند.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋