توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۳ نفر دنبال می شود

نگاهی به قیمت فولکس واگن ID4 در بازار آزاد؛ جدیدترین برق موجود در بازار از برند اروپایی [مهر 1403]

نگاهی به قیمت فولکس واگن ID4 در بازار آزاد؛ جدیدترین برقی بازار از برندی اروپایی [مهر 1403]

فولکس واگن ID4 یکی از جدیدترین خودروهای بازار است که با پیشرانه تمام برقی به دست مشتریان ایرانی می‌رسد. این کراس‌اوور الکتریکی توسط ماموت‌خودرو به مشتریان تحویل داده شده است و برخی از آن‌ها این ...

فولکس واگن ID4 از جدیدترین خودروهای بازار است که با پیشرانه تمام برقی به دست مشتریان ایرانی می‌رسد. این کراس‌اوور الکتریکی را ماموت‌خودرو به مشتریان تحویل داده است. برخی از فروش خریداران نیز آگهی این خودرو را منتشر کرده‌اند؛ درنتیجه قیمت فولکس واگن ID4 در بازار آزاد مشخص شده است.

ماموت‌خودرو به‌صورت رسمی، قیمت فولکس واگن ID4 را 2 میلیارد و 215 میلیون تومان اعلام کرده است. بااین‌حال نخستین مالکان فولکس واگن ID4 تمایل دارند بیش از یک‌میلیارد تومان از فروش این خودرو سود کنند. قیمت تقریبی فولکس واگن ID.4 در بازار آزاد حدود 3.3 میلیارد تومان است. بدیهی است چنین تصوری با واقعیت فعلی بازار هم‌خوانی ندارد.

نخستین نمونه‌های فولکس واگن ID4 با قیمت تقریبی 3.5 الی 3.6 میلیارد تومان در بازار آزاد برای فروش عرضه شده بودند. بااین‌حال استقبال‌نکردن مشتریان باعث شده طی چند روز، قیمت این خودرو به 3.3 الی 3.4 میلیارد تومان کاهش یابد. بدیهی است با ادامه این روند، قیمت فولکس واگن ID.4 در بازار آزاد به محدوده 3 میلیارد تومان کاهش خواهد یافت.

جدول قیمت فولکس واگن ID4 در بازار آزاد، مهر 1403:

مدلرنگکارکردقیمت
1403خاکستریصفرکیلومتر3.300.000.000
1403سفیدصفرکیلومتر3.220.000.000
1403سفیدصفرکیلومتر2.850.000.000
1403سرمه‌ایصفرکیلومتر3.250.000.000
قیمت فولکس واگن ID4

باید به این موضوع نیز اشاره کرد که عرضه خودروهای برقی در بازار ایران موفقیت چندانی به دست نیاورده است. مشتریان استقبال سردی از این خودروها کرده‌اند و در بازار آزاد نیز اختلاف قیمت آن‌ها به‌سمت معکوس شدن پیش می‌رود. همین مسئله در خودروهای هیبریدی نیز اتفاق افتاده است. برخی واردکنندگان امیدوارند با ورود خودروهای برقی از برندهای معتبر مانند فولکس واگن این روند تغییر کند اما زمان مشخص می‌کند مشتریان از خودروهای برقی معتبر نظیر فولکس واگن ID4 استقبال می‌کنند یا خیر.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋