توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۳ نفر دنبال می شود

YouTube Shorts از هفته آینده میزبان ویدیوهای 3 دقیقه‌ای خواهد بود

یوتوب Shorts از هفته آینده از ویدیوهای 3 دقیقه‌ای میزبانی خواهد کرد

همچنین تغییرات دیگری همراه با این قابلیت از 24 مهرماه ارائه خواهد شد.

تا‌به‌امروز، ویدیوهای کوتاه یا شورتز (Shorts) در یوتوب حداکثر 60 ثانیه بودند، اما این سرویس ویدیویی محبوب قصد دارد از 15 اکتبر (24 مهر) مدت زمان آن‌ها را به 3 دقیقه افزایش دهد.

طبق توضیحات ارائه‌شده توسط وب‌سایت یوتوب، این تغییر که تولیدکنندگان محتوا درخواست زیادی برای آن داشته‌اند، برای «همه‌جانبه‌ترکردن داستان‌سرایی در S‌hort‌s» اعمال خواهد شد. در بیانیه این شرکت آمده است:

«از 15 اکتبر، می‌توانید شورتز 3 دقیقه‌ای آپلود کنید. این یکی از ویژگی‌های درخواستی اصلی محتواسازان بوده، بنابراین ما خوشحال هستیم که به شما انعطاف‌پذیری بیشتری برای گفتن داستان خود ارائه کنیم. این تغییر برای ویدیوهایی اعمال می‌شود که از نظر نسبت تصویر مربعی یا بلند هستند و روی هیچ ویدیوی که قبل از 15 اکتبر آپلود کرده‌اید اعمال نمی‌شود. ما در ماه‌های آینده روی بهبود پیشنهاد شورت‌های طولانی‌تر تلاش خواهیم کرد.»

سایر تغییرات یوتوب Shorts

یوتوب Shorts از هفته آینده از ویدیوهای 3 دقیقه‌ای میزبانی خواهد کرد

علاوه‌براین، تغییرات جزئی‌تر دیگری نیز برای یوتوب Shorts در نظر گرفته شده است. به‌عنوان مثال، پلیر شورتز به‌زودی می‌تواند نظرات دیگران را به‌طور مستقیم نمایش دهد و دیگر نیازی نیست تا کاربران وارد فید نظرات شوند. همچنین دکمه‌ها قرار است به‌صورت خطوط خالی نمایش داده شوند (دیگر پُر نیستند) تا بهتر دیده شوند و توضیحات ویدیوها فقط در یک خط نمایش داده می‌شود (تصویر بالا).

یوتوب Shorts از هفته آینده از ویدیوهای 3 دقیقه‌ای میزبانی خواهد کرد

یوتیوب همچنین برای اینکه کاربران بتوانند تجربه آن را بیشتر شخصی‌سازی کنند، قصد دارد گزینه‌ای با عنوان «نمایش کمتر Shorts» را به صفحه اصلی خود اضافه کند. با انتخاب این گزینه، به‌طور موقت ویدیوهای شورتس کمتری در فید Home شما نمایش داده خواهد شد.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋