توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۳ نفر دنبال می شود

عملیات فیبر نوری رایتل در 4 شهر استان آذربایجان شرقی آغاز شد

عملیات اجرایی فیبرنوری رایتل در 4 شهر از استان آذربایجان شرقی آغاز شد

پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارهای رایتل (FTTx)، در ۴ شهر جدید از استان‌ آذربایجان شرقی، آغاز به کار کرد.

در ادامه پروژه توسعه فیبرنوری رایتل در شهرهای مختلف کشور، عملیات اجرایی این پروژه در شهرهای مبارک‌شهر، مهربان، شربیان و ملکان از توابع استان آذربایجان شرقی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی رایتل، در ادامه عملیات اجرایی توسعه زیرساخت فیبرنوری در استان آذربایجان شرقی، پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارهای رایتل (FTTx)، در ۴ شهر جدید از استان‌ آذربایجان شرقی، آغاز به کار کرد.
بر همین اساس، پروژه‌های فیبرنوری منازل و کسب‌وکارهای رایتل در شهر مبارک‌شهر با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان، در شهر مهربان ۱۲ میلیارد، در شهر شربیان ۷ میلیارد و در شهر ملکان با ۳۰ میلیارد تومان آغاز شده است. پس از طی عملیات حفاری و سایر مراحل عملیات اجرایی، مردم و کسب‌وکارها می‌توانند با ارائه درخواست، از اینترنت پرسرعت فیبرنوری رایتل در این سه شهر، بهره‌مند شوند.
گفتنی‌است، این میزان فیبرکشی در ۴ شهر ذکر شده، جمعیتی بالغ بر هزار و سیصد خانوار را در مبارک‌شهر، هزار و هشتصد خانوار را در شهر مهربان و هزار و پانصد خانوار را در شهر شربیان و ۸ هزار و چهارصد خانوار را در شهر ملکان از توابع استان آذربایجان شرقی تحت پوشش اینترنت پرسرعت فیبرنوری قرار می‌دهد. همچنین زیرساخت فیبرنوری شرکت رایتل در میانه نیز در حال تکمیل بوده و پروژه مرتبط در این شهر در مراحل انتهایی خود قرار دارد.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋