توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۳ نفر دنبال می شود

تویوتا کرولا کراس با قیمت رقابتی [شهریور 1403] وارد بازار ایران شد

تویوتا کرولا کراس با قیمتی رقابتی وارد بازار ایران شد [شهریور 1403]

شرکت برساوش واردکننده خودروهای تویوتا، قیمت تویوتا کراس را برای مشتریان نهایی در شهریور 1403 اعلام کرده است.

شرکت برساوش واردکننده خودروهای تویوتا، قیمت تویوتا کرولا کراس را برای مشتریان نهایی در شهریور 1403 اعلام کرده است. این خودرو با قیمت دو میلیارد و 345 میلیون تومان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

اعلام این نرخ برای تویوتا کرولا کراس باعث خواهد شد تا این خودرو رقبای کره‌ای خود یعنی کیا سلتوس و هیوندای کونا را به چالش بکشد. قیمت کیا سلتوس از سوی کوشاخودرو دو میلیارد و 625 میلیون تومان اعلام شده است. شرکت KTL‌ نیز قیمت هیوندای کونا را با قیمت دو میلیارد و 540 میلیون تومان می‌فروشد. قیمت دیگر رقیب این خودرو یعنی مزدا CX-30 هنوز مشخص نشده است.

تویوتا کرولا کراس

مشخصات فنی تویوتا کرولا کراس

نسخه‌های وارداتی تویوتا کرولا کراس به ایران، مجهز به پیشرانه هیبریدی هستند. پیشرانه هیبریدی این کراس‌اوور از ترکیب موتور دولیتری تنفس طبیعی درون‌سوز و موتور الکتریکی تشکیل شده است. این دو پیشرانه در کنار یکدیگر، 194 اسب‌بخار قدرت و 240 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کنند. گیربکس E-CVT در این خودرو وظیفه انتقال قدرت به دیفرانسیل جلو را برعهده دارد.

کابین خودرو

شتاب صفرتاصد نسخه کراس‌اوور تویوتا کرولا هیبرید 9.2 ثانیه به صورت رسمی اعلام شده است. مصرف سوخت این کراس‌اوور نیز 4.56 لیتر در سیکل ترکیبی به ازای صد کیلومتر پیمایش مسیر خواهد بود. باک سوخت این خودرو نیز 36 لیتر حجم دارد که برای این میزان از مصرف سوخت کافی به نظر می‌رسد. نقطه ضعف تویوتا کرولا کراس در بخش فنی، سیستم تعلیق عقب این خودرو است که از نوع میله پیچشی در نظر گرفته شده است. سیستم تعلیق جلو نیز از نوع مرسوم مک‌فرسون است.

امکانات و تجهیزات کراس‌اوور جدید ژاپنی به شرح زیر هستند:

ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار تابلو خوان، کروز کنترل تطبیقی، رانندگی خودکار در ترافیک، نوربالای اتوماتیک، دستیار رانندگی خودکار بین خطوط،‌ تریم چرم و پارچه، سانروف، استارت دکمه‌ای، تهویه اتوماتیک، سیستم تصفیه هوای کابین، پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی با قابلیت اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو، کنترل پایداری و شش کیسه هوا.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋