توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۳ نفر دنبال می شود

بازنگری قیمت محصولات کرمان موتور [شهریور 1403] منتشر شد

اصلاحیه قیمت محصولات کرمان موتور منتشر شد [شهریور 1403]

طی روزهای گذشته، شاهد انتشار لیست قیمت محصولات کرمان موتور بودیم. اکنون اصلاحیه جدیدی برای این لیست اعلام شده است.

طی روزهای گذشته، شاهد انتشار لیست قیمت محصولات کرمان موتور بودیم. در این لیست قیمت محصولات مختلف سدان، کراس‌اوور و پیکاپ اعلام شده بودند. اکنون کرمان‌موتور با ارسال لیست اصلاحیه جدید قیمت‌ها به نمایندگی‌هایش، بهای محصولات خود را به آن‌ها اعلام کرده است.

در اصلاحیه قیمت محصولات کرمان موتور، بهای چهار محصول اعلام شده است. این محصولات شامل جک J4، KMC J7، KMC X5 و KMC A5 هستند. این جدول قیمت نهایی خودروها را شامل می‌شود. بنابراین مواردی از قبیل بیمه شخص ثالث، هزینه شماره‌گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده و مالیات به آن افزوده شده است. البته باید به خاطر داشته باشید که در شرایط فروش اقساطی کرمان موتور، قیمت بیمه بدنه نیز خودرو نیز به پیش‌پرداخت خودروها اضافه می‌شود.

اصلاحیه قیمت محصولات کرمان موتور، شهریور 1403:

خودروقیمت نهایی مصرف‌کننده
جک J4885.000.000
KMC J71.382.000.000
KMC X51.475.000.000
KMC A51.415.000.000

مطابق آن‌چه در جدول بالا می‌بینیم، هم‌اکنون ارزان‌ترین محصول کرمان‌موتور سدان اقتصادی جک J4‌ است که با قیمت 885 میلیون تومان به فروش خواهد رسید. این خودرو تا پیش از این، حدود 780 میلیون تومان قیمت داشت. قیمت این خودرو هم‌اکنون در بازار آزاد 783 میلیون تومان است و به عبارتی 100 میلیون تومان اختلاف قیمت را در این بین شاهد هستیم.

قیمت محصولات کرمان موتور

افزایش قیمت محصولات کرمان‌موتور و مدیران‌خودرو پس از افزایش تعرفه واردات قطعات منفصله خودروهای مونتاژی صورت گرفت. وزارت صمت دولت سیزدهم تصمیم گرفت تا در سال 1403، تعرفه گمرکی واردات قطعات منفصله خودروهای مونتاژی را افزایش دهد. این تعرفه براساس میزان داخلی‌سازی خودروها تعیین می‌شود.

همچنین بخوانید: پیشنهاد وزارت صنعت، زمینه‌ساز انفجار قیمت خودروهای مونتاژی در سال 1403 می‌شود

اکثر خودروهای مونتاژی چینی در ایران داخلی‌سازی بین 50% الی 20% دارند و حجم موتورهای آن‌ها نیز کمتر از 1.5 لیتر است. تعرفه واردات قطعات این خودروها که در گذشته حدود 20% بود، در سال جدید به حدود 32% افزایش پیدا کرده است. البته این افزایش در مورد خودروهایی با حجم موتور بیشتر از 1.5 لیتر، سنگین‌تر و بیشتر خواهد بود.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋