توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۳ نفر دنبال می شود

بخشی از مشخصات هواوی میت XT یک روز قبل از رونمایی فاش شد

بخشی از مشخصات هواوی میت XT یک روز پیش از رونمایی افشا شد

در آستانه معرفی رسمی اولین گوشی تاشو با دو لولا در جهان، برخی اطلاعات مهم و احتمالی آن ازجمله قیمت لو رفت.

گوشی هوشمند تاشو هواوی که می‌تواند دو بار تا شود، فردا رسماً معرفی خواهد شد. اکنون بخشی از مشخصات آن به اینترنت درز کرده است.

به گزارش اندروید هدلاینز، در مورد رنگ‌بندی میت XT، هواوی تاکنون تنها یک رنگ را تأیید کرده است: قرمز با رگه‌های طلایی. سه رنگ دیگر این گوشی توسط منبعی آگاه در شبکه اجتماعی Weibo فاش شده، و هواوی فعلاً این گزارش را تأیید نکرده است.

رنگ‌های سبز، خاکستری تیره و سفید دیگر رنگ‌بندی‌های این گوشی تاشو خواهد بود. بااین‌حال در نظر داشته باشید که این رنگ‌بندی فعلاً توسط هواوی تأیید نشده است.

همچنین شایان ذکر است که این گوشی تاکنون بیش از 2.5 میلیون رزرو در چین دریافت کرده است. پیش‌بینی می‌شود که فروش این گوشی در 19 سپتامبر (29 شهریور 1403)، تقریباً 9 روز پس از معرفی، آغاز شود.

گوشی میت XT هواوی

قیمت گوشی میت XT هواوی

در مورد قیمت و مشخصات فنی، براساس اطلاعات فاش‌شده از چین، قیمت این گوشی احتمالاً 19,000 یوان (2671 دلار) خواهد بود. با توجه به پیش‌بینی‌های اولیه 4000 دلاری، این مبلغ کمتر شده است، اما هنوز هم بسیار هنگفت به‌نظر می‌رسد.

میت XT هواوی همچنین احتمالاً به باتری 8700 میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد بود. اگر این موضوع توسط هواوی تأیید شود، دانستن اینکه غول فناوری چینی چگونه چنین باتری عظیمی را در این دستگاه قرار می‌دهد، جالب خواهد بود.

بخشی از مشخصات هواوی میت XT یک روز پیش از رونمایی افشا شد

همچنین انتظار می‌رود این دستگاه از شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی کند. استاندارد IPX8 نیز جهت محافظت از گوشی در برابر آب مورد انتظار است.

هواوی به‌طور رسمی اعلام کرده که این گوشی در تاریخ 10 سپتامبر (20 شهریور) در چین معرفی می‌شود. میت ایکس‌تی ممکن است در بازارهای جهانی نیز عرضه شود، اما هنوز اطلاعات دقیق و رسمی دراین‌رابطه وجود ندارد.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋