توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۳ نفر دنبال می شود

ویدیوی جدیدی از آیفون 16 فاش شد. نمایش تغییر موقعیت دوربین ها [ساعت]

ویدیو جدیدی از آیفون 16 فاش شد؛ نمایش تغییر موقعیت دوربین‌ها [تماشا کنید]

این ویدیو تغییر گزارش‌شده قبلی برای ماژول دوربین‌های آیفون 16 را نشان می‌دهد که اکنون دارای دو دوربین عمودی است.

اپل اخیراً اعلام کرده بود که گوشی‌های سری آیفون 16 در تاریخ ۱۹ شهریورماه (۹ سپتامبر) معرفی خواهند شد. تاکنون در گزارش‌های مختلفی به تغییرات طراحی مدل‌های استاندارد آیفون‌ 16 اشاره شده است و اکنون شاهد نمایش آن‌ها در یک ویدیوی جدید هستیم.

Majin Bu، منبع قابل‌اعتماد حوزه فناوری که تاکنون جزئیات از سری آینده آیفون‌ 16 به اشتراک گذاشته است، ویدیویی جدیدی را در ایکس منتشرکرده که ظاهراً آیفون‌ 16 را در زیر باران نمایش می‌دهد. این ویدیو تغییر گزارش‌شده قبلی برای ماژول دوربین‌های دستگاه را نشان می‌دهد که اکنون دارای دو دوربین عمودی است.

نمایش آیفون 16 در زیر باران

هدف اپل از تغییر موقعیت دوربین‌های آیفون 16 این است که کاربران مدل‌های غیر پرو بتوانند ویدیوها و عکس‌های فضایی (Spatial) بگیرند که بعداً می‌توان آن‌ها را در هدست ویژن پرو مشاهده کرد.

مدل آیفون نمایش داده‌شده در این ویدئو مشکی است، یکی از رنگ‌های شایعه‌شده برای سری امسال. طبق شایعات قبلی، نسخه استاندارد مدل‌های آیفون‌ 16 در رنگ‌های مختلفی از جمله مشکی، سبز، صورتی، آبی و سفید یا زرد عرضه خواهند شد.

در همین حال، انتظار می‌رود آیفون 16 پرو و ​​پرو مکس نیز یک مجموعه رنگی جدید را ارائه دهند که شامل مواردی از جمله مشکی، سفید، خاکستری و طلایی (با نام Desert Titanium) می‌شود.

علاوه بر تغییر موقعیت دوربین‌ها، انتظار می‌رود تا آیفون‌ 16 و آیفون 16 پلاس دارای دکمه اکشن باشند که در آیفون 15 پرو و پرو مکس معرفی شده است. همچنین شایعه‌شده است که یک دکمه کاملاً جدید با نام Capture در تمام مدل‌های سری آیفون‌ 16 وجود داشته باشد.

آیفون‌ 16 از همان ابتدا سیستم عامل iOS 18 را اجرا می‌کند و اگر شایعات درباره داشتن رم 8 گیگابایتی برای کل این سری درست باشد، هر چهار مدل باید به Apple Intelligence، مجموعه ویژگی‌های هوش مصنوعی غول فناوری، مجهز باشند.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋