توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

چگونه استفاده از اینترنت رایگان همراه اول را متوقف کنیم؟

چگونه مصرف اینترنت آزاد همراه اول را قطع کنیم؟

حتماً برایتان پیش آمده که بعد از تمام شدن بسته اینترنت، متوجه هزینه‌های اضافی در قبض تلفن همراه خود شده‌اید. این هزینه‌ها به‌دلیل مصرف آزاد اینترنت است که ممکن است منجر به تمام شدن شارژ ...

حتماً برایتان پیش آمده که بعد از تمام شدن بسته اینترنت، متوجه هزینه‌های اضافی در قبض تلفن همراه خود شده‌اید. این هزینه‌ها به‌دلیل مصرف آزاد اینترنت است که ممکن است منجر به تمام شدن شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری یا افزایش قابل‌توجه قبض‌های دائمی شود. خوشبختانه، می‌توانید با یک اقدام ساده، جلوی این هزینه‌های اضافی را بگیرید. با قطع تعرفه آزاد همراه اول، تنها زمانی هزینه اینترنت پرداخت می‌کنید که بسته اینترنت فعال داشته باشید. این کار به شما کمک می‌کند تا مصرف اینترنت خود را مدیریت کرده و از پرداخت هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید.

لغو اینترنت آزاد همراه اول با کد غیر فعال سازی

اگر سرویس تعرفه آزاد اینترنت همراه اول شما فعال باشد و بسته اینترنت‌تان هم تمام شده باشد، باید هزینه بیشتری برای هر مگابایت اینترنت مصرفی پرداخت کنید. این هزینه برای مشترکین دائمی و اعتباری متفاوت است. مشترکین دائمی برای هر کیلوبایت اینترنت مصرفی در سایت‌های داخلی ۰.۲ ریال و در سایت‌های خارجی ۰.۴ ریال باید پرداخت کنند. مشترکین اعتباری هم برای هر کیلوبایت اینترنت مصرفی در سایت‌های داخلی ۰.۳ ریال و در سایت‌های خارجی ۰.۶ ریال باید پرداخت کنند.

برای اینکه از پرداخت هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید، می‌توانید به راحتی سرویس تعرفه آزاد را قطع کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کد قطع تعرفه آزاد همراه اول یعنی #۱۱۳*۱۰۰* را در گوشی خود شماره‌گیری کنید. با این کار، درخواست شما برای قطع سرویس به همراه اول ارسال می‌شود و پس از چند لحظه پیام تایید آن را دریافت خواهید کرد.

کد قطع تعرفه آزاد همراه اول

قطع تعرفه آزاد همراه اول از طریق سایت

ابتدا به وب‌سایت رسمی همراه اول مراجعه کنید. شماره همراه اول خود را وارد کرده و رمز یک‌بار مصرفی که برایتان پیامک می‌شود را در سایت وارد کنید. پس از ورود به حساب کاربری، به بخش خدمات من رفته و گزینه قطع و وصل تعرفه آزاد را انتخاب کنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود، دکمه مربوط به غیرفعال کردن سرویس تعرفه آزاد را بزنید. با غیرفعال کردن این سرویس، پس از تمام شدن حجم بسته اینترنتی، تا زمان خرید بسته جدید، به اینترنت دسترسی نخواهید داشت.

قطع تعرفه آزاد همراه اول از طریق برنامه همراه من

مشترکین همراه اول می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن «همراه من»، به سادگی مصرف آزاد اینترنت خود را قطع کنند. برای این کار کافی است وارد اپلیکیشن همراه من شده و به بخش خدمات من مراجعه کنید. در این قسمت، با انتخاب گزینه قطع و وصل تعرفه آزاد، می‌توانند به راحتی این قابلیت را غیرفعال کنید.

چگونه مصرف آزاد اینترنت همراه اول را قطع کنیم

جمع‌بندی

وقتی مصرف آزاد اینترنت فعال باشد، گوشی شما بدون اینکه بسته اینترنت جداگانه‌ای خریداری کرده باشید، به صورت خودکار به اینترنت متصل می‌شود و از شما هزینه بالاتری دریافت می‌کند. این موضوع به خصوص زمانی که از اینترنت برای کارهای روزمره مانند چک کردن ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، می‌تواند هزینه‌های شما را به شدت افزایش دهد.

در شرایط اضطراری و زمانی که فرصت کافی برای خرید بسته اینترنت جدید ندارید، فعال بودن مصرف آزاد اینترنت می‌تواند به شما کمک کند تا به صورت موقت به اینترنت دسترسی داشته باشید. البته به یاد داشته باشید که هزینه استفاده از اینترنت در حالت آزاد بسیار بیشتر از حالت عادی است.

تصمیم‌گیری در مورد فعال یا غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت به نیازها و شرایط شما بستگی دارد. اگر به دنبال کاهش هزینه‌های اینترنت خود هستید، بهتر است این قابلیت را غیرفعال کنید. اما اگر در مواقع ضروری به اینترنت نیاز دارید، می‌توانید آن را فعال نگه دارید.

تعرفه اینترنت آزاد همراه اول چقدر است؟

تعرفه اینترنت آزاد برای مشترکین دائمی برای هر کیلوبایت اینترنت مصرفی در سایت‌های داخلی ۰.۲ ریال و در سایت‌های خارجی ۰.۴ ریال و برای مشترکین اعتباری برای هر کیلوبایت اینترنت مصرفی در سایت‌های داخلی ۰.۳ ریال و در سایت‌های خارجی ۰.۶ ریال است.

کد قطع تعرفه آزاد همراه اول چیست؟

مشترکین همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد #۱۱۳*۱۰۰* اقدام به قطع اینترنت تعرفه آزاد خود کنند.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋