توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

شارژ 300 واتی Realme باتری را در 35 ثانیه از صفر به 17 درصد می رساند

شارژ 300 واتی ریلمی در 35 ثانیه باتری را از صفر به 17 درصد می‌رساند

ریلمی در تبلیغات خود ادعا می‌کند که «سریع‌ترین فناوری شارژ جهان» را در 14 آگوست (24 مردادماه) رونمایی خواهد کرد.

ریلمی قرار است در تاریخ 14 آگوست (24 مردادماه) در رویدادی در چین از آخرین نوآوری خود در زمینه شارژ سیمی رونمایی کند. طبق شایعات قبلی این فناوری 300 واتی خواهد بود، اما ممکن است سرعت آن حتی از این نیز بیشتر باشد. اکنون ویدیوی کوتاهی فاش شده است که عملکرد این فناوری را نشان می‌دهد. انتظار می‌رود ریلمی گوشی آتی خود، یعنی GT7 پرو را با این فناوری شارژ جدید روانه بازار کند.

براساس ویدیوی 91mobiles در یوتوب، فناوری شارژ ریلمی تنها در 35 ثانیه می‌تواند شارژ گوشی را از صفر به 17 درصد برساند. البته این ویدیو مشخص نمی‌کند که ظرفیت باتری گوشی چقدر است. بااین‌حال، این شرکت در تبلیغات خود ادعا می‌کند که «سریع‌ترین فناوری شارژ جهان» را در 14 آگوست رونمایی خواهد کرد.

شارژ 300 واتی ریلمی در 35 ثانیه باتری را از صفر به 17 درصد می‌رساند

فناوری شارژ جدید ریلمی

ریلمی اولین برندی نیست که می‌خواهد به یک فناوری شارژ سریع دست یابد. برای مثال برند ردمی سال گذشته از شارژ 300 واتی خود رونمایی کرد که ردمی نوت 12 با باتری 4100 میلی‌آمپرساعتی را از 0 تا 100 درصد تنها در 5 دقیقه شارژ می‌کند. البته هنوز این فناوری برای مصرف‌کنندگان عرضه نشده است.

بااین‌حال انتظار می‌رود ریلمی اولین شرکتی باشد که شارژ 300 واتی یا بیشتر خود را به گوشی‌های هوشمند اضافه می‌کند. در مقایسه با ردمی، ریلمی برای دستیابی به شارژ 300 واتی موقعیت بهتری دارد. خط تولید فعلی این شرکت دارای گوشی‌هایی با پشتیبانی از شارژ 240 واتی است که جهش به 300 وات را آسان‌تر می‌کند. در مقابل، پرچمدار فعلی ردمی از شارژ 120 وات پشتیبانی می‌کند.

فناوری شارژ سریع 240 واتی در گوشی ریلمی GT Neo 5 باتری 4600 میلی‌آمپرساعتی این گوشی را از 0 تا 100 درصد در کمتر از 10 دقیقه شارژ می‌کند. به عبارت دیگر، شارژر 240 واتی می‌تواند در 80 ثانیه باتری را از 0 تا 20 درصد و در چهار دقیقه از 0 تا 50 درصد برساند.

تا چند روز دیگر ریلمی از فناوری جدید خود رونمایی خواهد کرد و باید دید که آیا با فناوری شارژ 300 واتی مواجه خواهیم شد یا این شرکت چینی می‌خواهد حتی از این رقم نیز فراتر برود.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋