توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

کارت گرافیک محبوب RTX 3060 انویدیا ممکن است به زودی متوقف شود

تولید کارت گرافیک محبوب RTX 3060 انویدیا احتمالاً به‌زودی متوقف می‌شود

انویدیا ظاهراً به تولیدکنندگان اعلام کرده که اگر به کارت‌های بیشتری نیاز دارند، اکنون زمان خرید است.

انویدیا جی‌فورس RTX 3060 از محبوب‌ترین کارت‌های گرافیک در بین طرفداران بازی‌های ویدیویی است که کمتر از 300 دلار قیمت دارد. حالا در گزارش‌هایی گفته شده که انویدیا درحال آماده‌شدن برای توقف تولید کارت گرافیک محبوب GeForce RTX 3060 است.

نشریه Tom's Hardware در گزارش خود به نقل از مدیر انجمن Bobatang چنین ادعایی را مطرح کرده است. طبق گزارش آن‌ها، انویدیا تماسی را با تولیدکنندگان برقرار کرده و از آن‌ها خواسته است که در صورت نیاز نسخه‌های بیشتری از کارت گرافیک GeForce RTX 3060 را برای سیستم‌های خود خریداری کنند.

تولید کارت گرافیک محبوب RTX 3060 انویدیا احتمالاً به‌زودی متوقف می‌شود

خوشبختانه همانطور که در این گزارش نیز اشاره شده است، حتی اگر این شایعه درست باشد، کارت‌های RTX 3060 انویدیا بلافاصله از فروشگاه‌ها خارج یا تمام نخواهند شد. انتظار می‌رود انویدیا حتی پس از اعلام رسمی توقف تولید یک پردازشگر گرافیکی، تا چند ماه اجازه فروش آن را به فروشندگان بدهد.

همانطور که گفتیم، این گزارش هنوز یک شایعه است و باید منتظر اعلام اخبار معتبرتر و بیشتری برای پایان تولید کارت‌ گرافیک جی‌فورس RTX 30‌‌60 باشیم.

محبوبیت کارت گرافیک RTX 3060 در بین کاربران استیم

تولید کارت گرافیک محبوب RTX 3060 انویدیا احتمالاً به‌زودی متوقف می‌شود

RTX 3060 ازجمله محبوب‌ترین کارت‌های گرافیک است و در صفحه مربوط به سخت‌افزار و نرم‌افزارهای مورداستفاده توسط کاربران استیم، با سهم 5.88 درصد (در ماه جولای) محبوب‌ترین گزینه است. GTX 1650 با سهم 4 درصدی در جایگاه دوم قرار دارد.

علاوه‌براین، امروز در گزارش دیگری گفته شده بود که انویدیا زمان عرضه تراشه هوش مصنوعی Blackwell B200 خود را به تعویق انداخته است. ظاهراً نوعی نقص در طراحی این تراشه‌ها شناسایی شده است و اکنون غول فناوری حداقل سه ماه بیشتر از زمان برنامه‌ریزی‌شده برای تولید این تراشه‌ها به زمان نیاز دارد.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋