توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

هوآوی احتمالاً تا دو ماه دیگر اولین گوشی تاشو جهان را با دو لولا عرضه خواهد کرد

هواوی اولین گوشی تاشو جهان با دو لولا را احتمالاً دو ماه دیگر عرضه می‌کند

این دستگاه برای اولین‌بار در جهان دارای دو لولا است و سه بخش متفاوت و جداگانه از نمایشگر را در دسترس کاربر قرار می‌دهد.

هواوی قرار است بار دیگر بازار گوشی‌های تاشو را به چالش بکشد و از اوایل سال جاری شایعاتی در مورد عرضه اولین گوشی تاشو جهان با قابلیت سه بار تاشدن شنیده می‌شود. حالا براساس اطلاعاتی که جدیداً منتشرشده، ظاهراً این دستگاه قرار است تا دو ماه آینده عرضه شود.

Fixed Focus Digital، از منابع صنعت فناوری در شبکه اجتماعی ویبو از عرضه این محصول خبر داده است. او همچنین اشاره می‌کند که این گوشی تاشو جدید گران خواهد بود و به‌طور محدودی تولید می‌شود. بااین‌وجود، می‌توان گفت که گوشی تاشو هواوی با دو لولا، احتمالاً به‌جای تلاش برای تسلط بر بازار، یک عرضه نمایشی خواهد داشت.

محصولات جدید و نوآورانه اغلب برچسب قیمت گرانی دارند، اما انتظار می‌رود که با پیشرفت صنعت فناوری و افزایش مقیاس تولید، قیمت دستگاه‌ها به‌طور طبیعی کاهش پیدا کند.

این منبع همچنین ادعا کرده که این گوشی می‌تواند در نهایت جایگزین آیپد و گوشی‌های تاشو فعلی بازار شود.

تمام اطلاعات موجود از مشخصات گوشی تاشو هواوی

هواوی اولین گوشی تاشو جهان با دو لولا را احتمالاً دو ماه دیگر عرضه می‌کند

هنوز اطلاعات زیادی در مورد مشخصات این گوشی فاش نشده است، اما در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که اندازه گوشی هواوی احتمالاً حدود 10 اینچ باشد. علاوه‌براین، شایعه‌شده که هواوی در طراحی آن از یک سیستم لولای دوگانه منحصر‌به‌فرد استفاده خواهد کرد که سه بخش متفاوت و جداگانه از نمایشگر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از جمله نکات دیگری که در شایعات قبلی به آن‌ها اشاره شده، می‌توان به کاهش چین‌وچروک در محل لولا دستگاه اشاره کرد که یکی از مشکلات اصلی گوشی‌های تاشو است. همچنین طبق این گزارش‌ها، این گوشی به فناوری‌های جدید و پیشرو مجهز خواهد بود.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋