توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

شبیه ساز دلتا به طور رسمی برای کاربران آیپد برای انجام بازی های قدیمی در دسترس است

امولاتور Delta برای اجرای بازی‌های قدیمی رسماً در اختیار کاربران آیپد قرار گرفت

نسخه 1.6 این شبیه‌ساز اکنون از طریق اپ استور اپل و AltStore PAL در دسترس است.

برای هر کسی که منتظر راهی برای اجرای شبیه‌ساز بازی دلتا در آیپد است، یک خبر هیجان‌انگیز منتشر شد؛ با نسخه 1.6 امولاتور دلتا که هم‌اکنون در دسترس است، این برنامه حالا روی آیپد هم به‌راحتی اجرا می‌شود.

به گزارش «Engadget»، این به‌روزرسانی بزرگ قابلیت جدید دیگری هم دارد؛ این برنامه در واقع نه‌تنها حالا برای آیپدها بهینه‌سازی شده است، بلکه سوئیچ بی‌وقفه بین آیفون و آیپد، برخی پیشرفت‌ها در زمینه سازگاری با بازی‌های DS، پوسته‌های جدید، دکمه‌های منو و لوگوی جدید را ارائه می‌دهد (پس از تهدید ادوبی به شکایت از دلتا، توسعه‌دهنده این برنامه مجبور شد لوگوی قدیمی خود را حذف کند).

قابلیت‌های جدید امولاتور دلتا در آپدیت جدید

به‌روزرسانی نسخه 1.6 دلتا هم در اپ استور و هم در AltStore PAL منتشر شده است. تقریباً سه ماه پس از آنکه «ریلی تستات»، خالق Delta، قول داد پشتیبانی از آیپد ارائه می‌شود و امکان نمایش تمام‌صفحه و چندین پنجره را با استفاده از Stage Manager و Split View فراهم می‌کند، حالا این برنامه به این قول خود جامه عمل پوشانده است. بااین‌حال، قبل از دانلود و اجرای آن، به هشدارهای توسعه‌دهندگان در مورد بازی‌های DS توجه کنید:

«این به‌روزرسانی با حالت‌های ذخیره موجود در DS ناسازگار است. لطفاً قبل از به‌روزرسانی، به‌طور معمول بازی مدنظر خود را ذخیره کنید تا دیگر مجبور به اجرای بازی از مرحله اول نباشید.»

امولاتور دلتا

امولاتور دلتا به شما اجازه می‌دهد بازی‌های کلاسیکی مانند نینتندو، نینتندو 64، سوپر نینتندو و DS را اجرا کنید. باید منتظر ماند و دید که آیا این شبیه‌ساز در آینده می‌تواند از دیگر بازی‌های کنسول‌های نینتندو مثل Wii و Switch پشتیبانی کند یا خیر. بااین‌حال همین الان نیز این امولاتور قادر به اجرای بسیاری از بازی‌های پرطرفدار و جذاب کنسول‌های نینتندو است. بسیاری از گیمرها با بازی‌های مشهور این شرکت مثل Mario و Zelda خاطرات شیرینی دارند و اگر صاحب آیفون یا آیپد هستید، می‌توانید از طریق امولاتور دلتا به راحتی از اجرای این بازی‌ها لذت ببرید.

تیم دلتا همچنین یک برنامه جدید به نام Delta Legacy ایجاد کرده است که به کاربران کمک می‌کند تا سیوهای خود را به دستگاهی دیگر منتقل کنند. دستورالعمل استفاده از Delta Legacy در وب‌سایت دلتا موجود است.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋