توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

100 مدیر منابع انسانی اکوسیستم استارتاپی در رویداد پیندو گرد هم آمدند

۱۰۰ مدیر منابع انسانی اکوسیستم استارتاپی در رویداد پیندو گرد هم آمدند

سور و سات سوم پیندو برگزار شد

جمعه ۲۲ تیرماه، بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران اکوسیستم استارتاپی در رویداد دورهمی سوروسات «پیندو» گرد هم آمدند و درمورد چالش‌های حوزه منابع انسانی گفتگو کردند.

به گزارش روابط‌عمومی پیندو، در این رویداد که با اجرا و راهبری «آرش سروری» برگزار شد، «نیما اشرف‌زاده»، مدیرعامل پیندو، با اشاره به جایگاه مهم و کلیدی منابع انسانی، گفت: «حفظ و جذب استعدادهای جوان کشور در مسیر دشواری قرار دارد و باید با فراهم‌کردن بستر مناسب شغلی، انگیزه کارکردن را در نسل جدید افزایش داد.»

۱۰۰ مدیر منابع انسانی اکوسیستم استارتاپی در رویداد پیندو گرد هم آمدند

در بخش دیگری از این برنامه، مدیران منابع انسانی با بیان خاطرات و تجربه‌های خود، لازمه حل بسیاری از چالش‌های پیش رو را توجه بیشتر به حوزه سرمایه انسانی دانستند.

علاوه‌براین، با اهدای گل و کتاب به نشانه احترام به زندگی و آگاهی از ۵ فعال حوزه منابع انسانی تجلیل و قدردانی شد. «محمدمهدی مجتهدی»، معاون منابع انسانی «ایرانسل»، «کمال ریاضی»، مدیر منابع انسانی «دیجی‌کالا»، «آرشام نویدان» پادکستر فعال حوزه منابع انسانی، «مژگان گلشن» مدیرعامل سایت «کندو» و «فرشاد اصلانی» مدرس این حوزه، افرادی بودند که در این مراسم از آن‌ها تجلیل شد.

۱۰۰ مدیر منابع انسانی اکوسیستم استارتاپی در رویداد پیندو گرد هم آمدند

پیندو با برگزاری رویدادهای سوروسات به رشد و بهبود شبکه‌سازی داخلی در حوزه‌های مختلف اکوسیستم استارتاپی کمک می‌کند. پیش‌ازاین نیز پیندو دو رویداد روابط‌عمومی و مارکتینگ را در ایوان کافه ربط برگزار کرده بود.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋