توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

قیمت اطلس توسط سایپا [خرداد 1403] افزایش یافت

قیمت اطلس از سوی سایپا افزایش یافت [خرداد 1403]

سایپا برای خرداد 1403، قیمت اطلس را افزایش داد. بنابراین تسویه حساب خریداران، با قیمت جدید انجام خواهد پذیرفت.

سایپا برای خرداد 1403، قیمت اطلس را افزایش داد. بنابراین تسویه حساب افرادی که از قبل این خودرو را پیش‌خرید کرده بودند، با قیمت جدید انجام خواهد پذیرفت. هاچ‌بک اقتصادی و جدید سایپا که در پایان سال 1402 کمتر از 400 میلیون تومان قیمت داشت، اکنون با نرخ بیش از 410 میلیون تومان توسط سایپا فروخته می‌شود. قیمت این خودرو در بازار از 560 میلیون تومان فراتر رفته است.

تغییرات قیمت اطلس در کارخانه، خرداد 1403:

خودروقیمت قبلقیمت جدیدمیزان افزایش
سایپا اطلس405.000.000 تومان411.957.000 تومان6,957,000 تومان

مطابق آن‌چه در جدول بالا می‌بینیم، قیمت اطلس حدود هفت میلیون تومان نسبت به ماه‌های گذشته افزایش یافته است. افزایش هفت میلیون تومانی قیمت اطلس در مقایسه با مدت قبل، احتمالاً به‌دلیل افزایش هزینه‌های قانونی رخ داده است. ایران‌خودرو نیز روز گذشته با انتشار یک بیانیه اعلام کرد افزایش قیمت خودروهایش تصمیم این شرکت نیست و به‌دلیل افزایش هزینه‌های قانونی صورت گرفته است.

قیمت اطلس

اطلس محصول جدید سایپا است که معرفی اولیه آن در ماه‌های گذشته انجام شد. سایپا طی تابستان و پاییز 1402 محصول جدید خود را در نمایشگاه‌های خودرو مختلف به نمایش درآورد تا مشتریان از نزدیک با آن آشنا شوند. این خودرو نسخه بهینه‌شده و اصلاح‌شده کوییک به حساب می‌آید که از ظاهری جدید، مواد باکیفیت‌تر و موتور قوی‌تر بهره می‌برد. سایپا تصمیم دارد تا اطلس را در قالب تیپ‌های دنده‌ای S و G و تیپ‌های اتوماتیک L و E به بازار عرضه کند.

تمامی نسخه‌های اطلس به موتور 1.5 لیتری هشت سوپاپ M15GSI مجهز هستند که 90 اسب‌بخار قدرت و 137 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس پنج سرعته دستی یا اتوماتیک CVT نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارند. فرمان خودرو در تیپ‌های پایه از نوع هیدرولیک است اما تیپ‌های گران‌تر، فرمان الکتریکی دارند. همچنین هر دو تیپ دنده‌ای با رینگ فولادی و قالپاق عرضه می‌شوند، درحالی‌که نسخه‌های اتوماتیک رینگ فولادی دارند. با این حال ترمز عقب خودرو در تمامی نسخه‌ها از نوع کاسه‌ای است.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋