سلب امتیاز سیم کارت رایتل به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام میشود که با آنها آشنا میشویم.
قصد خرید سیمکارت جدید دارید، اما به علت محدودیتهای موجود با مشکل مواجه شدهاید؟ برای حل آن کافیست یکی از سیمکارتهایتان را از مالکیت خود خارج کنید. در ادامه نحوه سلب امتیاز سیم کارت رایتل را به شما آموزش خواهیم داد.
وجود سیمکارت بلااستفاده یا مفقود شده، خطرات احتمالی برای مشترکین آن دارد. از همین رو بهتر است آنها را سلب امتیاز کنید. این کار به دو روش حضوری و غیرحضوری صورت میگیرد که در روش اول بایستی سیمکارتتان فعال و در دسترس باشد.
در ادامه نحوه سلب امتیاز رایتل را توضیح دادهایم.
مشترکین اپراتور سوم برای سلب امتیاز رایتل بایستی به اپلیکیشن یا نسخه وب رایتل من مراجعه کنند. سپس شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و پس از درج کد تأییدیه، وارد این سامانه شوید. در صفحه اول روی گزینه «مدیریت سیمکارتها» که در منوی بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.
حال در صفحه جدید از میان گزینههای نمایش داده شده، «سلب امتیاز» را انتخاب کنید.
متأسفانه تا اطلاع ثانوی امکان سلب امتیاز سیم کارتهای این اپراتور از طریق رایتل من وجود ندارد. بایستی منتظر ماند تا این مشکل از سوی این اپراتور حل شود.
یکی از مزیتهای این روش آن است که سیمکارتهایی که به نام شما بوده اما در دسترستان نیستند را نیز سلب مالکیت کنید. درحالیکه در روش غیرحضوری بایستی سیمکارت فعال بوده تا کد یکبار مصرف برای آن ارسال شود.
برای سلب امتیاز حضوری میتوانید به دفتر اپراتور رایتل در نزدیکی محل زندگی و کارتان بروید. این مکانها را میتوانید از طریق وبسایت اپراتورسوم بیابید. توجه داشته باشید که حتماً مدارک هویتی خود مثل کارت ملی هوشمندتان را بههمراه داشته باشید. سپس باید فرم مربوطه برای سلب امتیاز سیم کارت خود را تکمیل کنید تا فرایند لغو مالکیت انجام شود.
آموزش سلب امتیاز سیم کارت رایتل را در این مطلب مطالعه کردید و دانستید برای سلب مالکیت سیمکارتهایی که در دسترس نیستند بایستی به صورت حضوری به دفاتر اپراتور خود مراجعه کنید.
سلب امتیاز بدین معناست که سیم کارت مورد نظر دیگر از مالکیت شما خارج خواهد شد.
پاسخ ها