توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

شرایط فروش بهمن موتور اردیبهشت 1403 منتشر شد + جدول

شرایط فروش بهمن موتور برای اردیبهشت 1403 منتشر شد + جدول

. شرایط فروش بهمن موتور شامل محصولات مختلف این گروه است که متقاضیان می‌توانند نسبت به انتخاب و تکمیل وجه آن‌ها اقدام نمایند.

شرکت بهمن موتور یک بخشنامه فروش کامل را برای اردیبهشت 1403 منتشر کرد. شرایط فروش بهمن موتور شامل محصولات مختلف این گروه است که متقاضیان می‌توانند نسبت به انتخاب و تکمیل وجه آن‌ها اقدام کنند. خودروهای فیدلیتی پرستیژ، فیدلیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ و دیگنیتی پرایم در این بخشنامه فروش حضور دارند.

متقاضیان خرید خودروهای گروه بهمن از سامانه یکپارچه با اولویت زمستان 1402، قادر به شرکت در این بخشنامه هستند. این گروه از متقاضیان از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه تا ساعت 24 پنجشنبه هفته پس از آن یعنی دهم خردادماه 1403 فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند. فرآیند ثبت‌نام صرفا به‌صورت آنلاین و از طریق bahman.iranecar.com امکان‌پذیر است.

شرایط فروش بهمن موتور برای اردیبهشت 1403:

نوع محصولقیمترنگتریم داخلیرینگمدلجریمه تاخیرموعد تحویل
فیدلیتی پرایم تیپ 1۱,۴۰۸,۹۳۳,۰۰۰سفید یا مشکیمشکیبراساس موجودی14033 درصد ماهیانههفته چهارم مهرماه 1403
فیدلیتی پرایم تیپ 2۱,۴۱۳,۷۲۶,۰۰۰
فیدلیتی پرستیژ تیپ 1۱,۶۲۲,۴۸۸,۰۰۰مشکی – طوسی یا نسکافه‌ای - طوسی
فیدلیتی پرستیژ تیپ 2۱,۶۳۴,۵۹۱,۰۰۰
دیگنیتی پرایم۱,۵۴۶,۶۰۳,۰۰۰مشکی یا قرمز
دیگنیتی پرستیژ۱,۷۸۱,۸۶۹,۰۰۰
شرایط فروش بهمن موتور

بهمن موتور طی هفته‌های گذشته با ارائه شرایط تبدیل تعهدات، از متقاضیان خرید خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی خواسته بود تا خودرو انتخابی را به ریسپکت تغییر دهند. افرادی که نسبت به تبدیل تعهد خود اقدام نکرده باشند، اکنون می‌توانند خودرو ثبت‌نامی را از طریق این بخشنامه فروش خریداری کنند. البته همانند ریسپکت، قیمت فیدلیتی و دیگنیتی نیز طی روزهای نخستین سال 1403 افزایش یافته است.

جدیدترین خودرو حاضر در این لیست،‌ فیدلیتی پرستیژ است. فیدلیتی درواقع محصولی از زیرشاخه چری با نام جتور است و برادر همسان چری تیگو 7 محسوب می‌شود. نسل اول این خودرو یعنی فیدلیتی پرایم، از نظر ساختار فنی شباهت کامل با نسل اول چری تیگو 7 داشت. نسل دوم این خودرو که با نام فیدلیتی پرستیژ به بازار ما آمده است نیز مشخصات فنی مشابهی با تیگو 7 پرومکس دارد. رقابت میان فیدلیتی پرستیژ و تیگو 7 پرومکس در آینده نزدیک، یکی از مقایسه‌های جذاب بازار ایران در بخش خودروهای مونتاژی را تشکیل خواهد داد.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋