توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

شرایط فروش لاماری هیبریدی ایما + جدول اردیبهشت 1403 اعلام شد

شرایط فروش لاماری ایما هیبرید اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403

اکنون آرین موتور شرایط فروش لاماری ایما هیبرید را برای اردیبهشت 1403 اعلام کرد. این بخشنامه از نوع نقدی با موعد تحویل فوری است.

طی هفته گذشته شاهد حضور لاماری ایما HEV در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی بودیم. اکنون آرین موتور شرایط فروش لاماری ایما هیبرید را برای اردیبهشت 1403 اعلام کرد. این بخشنامه از نوع نقدی با موعد تحویل فوری است که طی آن، خودروها پس از گذشت 30 روز کاری به متقاضیان تحویل داده می‌شوند. با این‌که تحویل لاماری ایما هیبرید هنوز آغاز نشده است، نمایشگاه‌های خودرو از هم‌اکنون اقدام به پیش‌فروش این خودرو با قیمت‌های بالا کرده‌اند. رقم درخواستی اکثر نمایشگاه‌ها برای این خودرو، مبلغی بین 2.8 الی 3 میلیارد تومان است. البته برخی نمایشگاه‌ها این خودرو را به‌صورت اقساطی با پیش پرداخت 1.8 میلیارد تومانی که معادل قیمت رسمی خودرو است، به متقاضیان عرضه کرده‌اند.

شرایط فروش لاماری ایما هیبرید، اردیبهشت 1403:

خودرومدلقیمترنگ‌های موجودموعد تحویلسود مشارکتسود انصرافجریمه دیرکردروش پرداخت
لاماری ایما هیبرید2023یک میلیارد و 866 میلیون تومانسفید، مشکی، خاکستری30 روزکاری0%0%30% سالیانهنقدی
شرایط فروش لاماری ایما هیبرید

لاماری ایما HEV یک خودرو هیبرید سنتی به حساب می‌آید و ازاین‌رو برای مصرف‌کننده ایرانی مناسب خواهد بود. درگاهی برای شارژ باتری‌ها روی این خودرو تعبیه نشده است و موتور بنزینی وظیفه شارژ آن‌ها را بر عهده دارد. پیشرانه درون‌سوز این خودرو از نوع 1.5 لیتری توربوشارژر است که به‌صورت مستقل 168 اسب‌بخار قدرت و 280 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند.

هنگامی‌که موتور برقی به یاری موتور بنزینی می‌آید، لاماری ایما HEV می‌تواند حداکثر 174 اسب‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور آزاد کند. پکیج باتری‌های این خودرو 2 کیلووات ساعت ظرفیت دارد و برای رانندگی درون‌شهری کافی به نظر می‌رسد. البته در رانندگی پرشتاب، موتور بنزینی بارها و بارها برای شارژ کردن مجدد این باتری‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گیربکس CVT مخصوص خودروهای هیبریدی موسوم به گیربکس e-CVT، وظیفه انتقال قدرت را در لاماری ایما هیبرید بر عهده دارد. انتقال قدرت در این خودرو همچنان به دیفرانسیل جلو انجام می‌شود، ازاین‌رو نسخه هیبریدی لاماری ایما همچنان یک کراس‌اوور شهری به حساب می‌آید.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋