اسپاتیفای همچنان به توسعه سرویسهای خود ادامه میدهد.
اسپاتیفای در برخی بازارها، بخش موزیک ویدیو را در برنامههای موبایل و دسکتاپ خود راهاندازی کرده است. این بخش کاملاً با کتابخانه موسیقی این برنامه ادغام شده؛ بنابراین میتوانید از طریق موبایل یا کامپیوتر، بین آهنگها و موزیک ویدیوها جابهجا شوید.
به گزارش TechCrunch، این ویژگی درحالحاضر فقط در 11 بازار منتخب بهصورت بتا در دسترس است و فعلاً ایالاتمتحده بخشی از این عرضه اولیه نیست. لیست کامل کشورهایی که از امروز میزبان این ویژگی هستند، شامل برزیل، کلمبیا، آلمان، اندونزی، ایتالیا، کنیا، هلند، لهستان، فیلیپین، سوئد و بریتانیا است. «استن گارمارک»، معاون تجربه مصرفکنندگان اسپاتیفای، دراینباره میگوید:
«برای عرضه بتای بخش موزیک ویدیوها، ما بازارها را براساس معیارهایی ازجمله جامعه آماری و دردسترسبودن محتوای محلی انتخاب کردیم. امیدواریم کاتالوگ موزیک ویدیوها را گسترش دهیم و بتوانیم این بخش را به مناطق بیشتری اضافه کنیم؛ با ما همراه باشید.»
موزیک ویدیوهای اسپاتیفای علاوه بر دسترسی محدود در کشورهای خاص، به اشتراک پرمیوم نیز نیاز دارند؛ بنابراین کاربرانی که حساب کاربری رایگان دارند، به آنها دسترسی نخواهند داشت.
هنگامی که درحال گوشدادن به آهنگی هستید که دارای موزیک ویدیو است، میتوانید روی دکمه «Switch to Video» ضربه بزنید تا ویدیوی آن را ببینید. همچنین اگر میخواهید موزیک ویدیو را بهصورت تمامصفحه مشاهده کنید، میتوانید گوشی خود را به حالت افقی بچرخانید.
در این بخش، شرکت اسپاتیفای صرفاً یک ویدیو را از یوتوب بارگذاری نمیکند یا با یک شرکت شخص ثالث همکاری ندارد. این شرکت مستقیماً ویدیوها را میزبانی میکند و فعلاً بدون هیچ تبلیغی آنها را در اختیار کاربران قرار میدهد. البته هنوز مشخص نیست که آیا اسپاتیفای قصد گنجاندن تبلیغات در این بخش را دارد یا خیر. این امکان وجود دارد که کاربران در آینده هنگام تمامشدن یک موزیک ویدیو و پخش بعدی، با تبلیغات بنری یا ویدیویی مواجه شوند.
پاسخ ها