توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

شرایط فروش آریسان 2 + اسفند 1402 اعلام شد

شرایط فروش آریسان 2 اعلام شد + اسفند 1402

گروه صنعتی ایران‌خودرو، شرایط فروش آریسان 2 را برای اسفند 1402 اعلام کرد. این شرایط از نوع فروش فوری با قیمت قطعی است.

گروه صنعتی ایران‌خودرو، شرایط فروش آریسان 2 را برای اسفند 1402 اعلام کرد. این شرایط از نوع فروش فوری با قیمت قطعی است که در جریان آن، خودروها در مدت زمان 90 روز کاری به مشتریان تحویل داده خواهند شد. البته ایران‌خودرو قیمت وانت آریسان 2 را نسبت به گذشته افزایش داده است. این خودرو در ماه‌های گذشته با قیمت 383 میلیون تومان به فروش می‌رسید اما اکنون ایران‌خودرو قیمت آریسان 2 را معادل 408 میلیون تومان اعلام کرده است.

شرایط فروش آریسان 2، اسفند 1402:

خودروقیمترنگموعد تحویل
وانت آریسان 2408,000,000سفید، مشکی، خاکستری، نقره‌ای90 روز کاری

شرایط فروش وانت آریسان 2 از روز دهم اسفندماه 1402 آغاز شده است و تا زمان تکمیل ظرفیت در اختیار متقاضیان قرار دارد. متقاضیان برای ثبت‌نام و شرکت در این شرایط، می‌توانند به نمایندگی‌های ایران‌خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند. مراحل ثبت‌نام و فروش این وانت از طریق سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو انجام می‌شود. از آن‌جایی که تحویل خودروها به سال آینده موکول خواهد شد، ایران‌خودرو اعلام کرده است که پرداخت هزینه‌های قانونی در سال جدید برعهده مشتری است. بنابراین خریداران وانت آریسان 2 در اسفندماه، مبلغ بیشتری را بابت دیون قانونی خودرو خواهند پرداخت.

شرایط فروش آریسان 2

آریسان 2 برخلاف آریسان 1، خودرویی محبوب در بازار بوده است. محبوبیت این وانت آن‌قدر افزایش یافت که بهمن‌موتور ناچار شد تا وانت کارا را از خط تولید خارج کند؛ چرا که با وجود آریسان 2 دیگر وانت کارا خواهان نداشت.

بخش قابل توجهی از محبوبیت آریسان 2، به دلیل مشخصات فنی آن رخ داده است. زیر کاپوت این وانت، پیشرانه 1.8 لیتری XU7P قرار دارد که قدرت و گشتاور بیشتری نسبت به موتور پیکان در آریسان 1 تولید می‌کند. همچنین سیستم انتقال قدرت این وانت از دیفرانسیل عقب، به دیفرانسیل جلو تبدیل شده است. علاوه بر تغییر فنی، ایران‌خودرو آپشن‌های بیشتری را نیز برای آریسان 2 در نظر گرفته است.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋