توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

تغییر رنگ پنل پشتی گوشی با فناوری Infinix E-Color [ساعت]

با فناوری E-Color اینفینیکس رنگ پنل پشتی گوشی را تغییر دهید [تماشا کنید]

اینفینکس از فناوری E-Color در CES رونمایی کرد، اما حالا در کنگره جهانی موبایل نسخه پیشرفته‌تر این فناوری را به‌ نمایش گذاشته است.

در کنگره جهانی موبایل امسال، اینفینیکس فناوری E-Color Shift را در پنل‌های پشتی گوشی‌ خود به‌ نمایش گذاشت. این شرکت از جوهر الکترونیکی Prism 3 برای تغییر الگوهای رنگی در پشت گوشی بهره می‌برد. این جوهر الکتریکی در دستگاه‌های کتابخوان‌ استفاده می‌شود و بسیار کارآمد است، زیرا فقط برای تغییر رنگ و الگوها به برق نیاز است، پس از تنظیم یک الگو، این جوهر دیگر برق مصرف نمی‌کند.

براساس گزارش Tech Crunch، اینفینیکس در کنگره جهانی موبایل فناوری E-Color Shift را به نمایش گذاشت. البته این شرکت در CES از این فناوری رونمایی کرده بود، اما حالا به‌نظر می‌رسد که نسخه پیشرفته‌تر آن را به‌نمایش گذاشته است. در نسخه جدید فناوری اینفینیکس می‌توانید رنگ‌های بیشتری را انتخاب کنید. همچنین پنل به بخش‌های جداگانه‌ای تقسیم شده و رنگ هر قسمت را می‌توانید به‌صورت مجزا کنترل کنید.

فناوری E-Color اینفینیکس در پنل پشتی گوشی

اینفینیکس این امکان را فراهم کرده است که انیمیشن‌ها و الگوهای مختلفی را بارگذاری کنید. کنترل رنگ‌های پنل پشتی از طریق یک اپلیکیشن صورت می‌گیرد و شما در آن می‌توانید رنگ‌ها و دیگر تنظیمات را کنترل کنید. رنگ‌های E-Color تنها به‌صورت پیکسل‌های مربعی یا مستطیلی نیست و می‌توانید آن‌ها را به‌صورت نواری نیز تنظیم کنید.

با فناوری E-Color اینفینیکس رنگ پنل پشتی گوشی را تغییر دهید [تماشا کنید]
با فناوری E-Color اینفینیکس رنگ پنل پشتی گوشی را تغییر دهید [تماشا کنید]

اینفینیکس می‌خواهد ناحیه‌های قابل کنترل رنگ‌ها را به 60 عدد برساند. البته نباید انتظار داشت که در انتخاب رنگ‌ها و انیمیشن‌ها اختیار کامل داشته باشید، چرا که وضوح این فناوری چندان بالا نیست و تنها به الگوهای خاصی محدود خواهد بود.

فناوری E-Color Shift تنها برای تغییر ظاهر گوشی کاربرد ندارد؛ شما می‌توانید با انیمیشن‌های مختلفی، آن را شخصی‌سازی کنید. برای مثال، برای نمایش نوتیفیکشن‌ها می‌توانید از انیمیشن و الگوهای رنگی خاصی استفاده کنید. یا آنکه می‌توانید تنظیمات را به‌صورت‌ روزبه‌روز یا حتی ساعت‌به‌ساعت قرار دهید تا به‌شکل خودکار رنگ‌ها تغییر کنند.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋