بهازای ۲۳۶ هزار و ۱۷۳ مرتبه مشارکت کاربران، درمجموع ۹۴۴ میلیون و ۶۹۲ هزار تومان بابت ساخت زمین فوتبال به خیریه پرداخت شده است.
اسنپ با ۹۹۴ میلیون تومان در تأمین هزینه ساخت زمین چمن مصنوعی فوتبال در قصرقند مشارکت کرد. شهرستان قصرقند، واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، با وجود ۶۲ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت، به امکانات و زیرساختهای رفاهی، خدماتی و اقتصادی محدودی دسترسی دارد. ساخت زمین چمن مصنوعی در این منطقه سرانه دسترسی به فضاهای ورزشی و تفریحی و درنتیجه شاخص عدالت اجتماعی را افزایش داده است.
همزمان با روز جهانی عدالت اجتماعی، روابطعمومی شرکت اسنپ، ضمن قدردانی از مشارکت کاربران و اعتمادشان به طرحهای نیکوکاریکلاب، اعلام کرد: «اسنپ در سیزدهمین طرح نیکوکاری خود با همکاری خیریه «نیکان ماموت» و همراهی کاربرانش، در طرحی با عنوان «تأمین هزینه ساخت زمین چمن مصنوعی فوتبال برای نوجوانان و جوانان شهرستان قصرقند» مشارکت کرد. در این طرح بهازای ۲۳۶ هزار و ۱۷۳ مرتبه مشارکت کاربران، درمجموع مبلغ ۹۴۴ میلیون و ۶۹۲ هزار تومان بابت ساخت زمین فوتبال چمن مصنوعی به این خیریه پرداخت شد. هدف از اجرای این طرح ایجاد فرصتهای برابر دسترسی کودکان و نوجوانان سراسر ایران به زیرساخت مناسب تفریحی و ورزشی در راستای دستیابی به عدالت اجتماعی بود.»
عدم دسترسی به امکانات ورزشی و سرانه پایین آن در این مناطق میتواند به پیامدهایی مانند فرصتهای محدود برای تعامل اجتماعی و تحقق توانمندیها و استعداد فردی کودکان و نوجوانان منجر شود. با ساخت یک زمین چمن مصنوعی فوتبال در این منطقه فرصت مناسبی برای نوجوانان و جوانان آن جهت انجام فعالیتهای ورزشی، بازی و تعامل اجتماعی فراهم میشود. با اجرای این طرح، کودکان و نوجوانان ساکن روستای تلنگ واقع در منطقه قصرقند میتوانند با همدیگر در فعالیتهای ورزشی شرکت کنند، مهارتهای اجتماعی خود ازجمله کار تیمی را تقویت کرده و ارتباطات مؤثری با ساکنان روستای خود و همچنین سایر روستاهای مجاور برقرار کنند.
علاوهبراین، زمین چمن مصنوعی فوتبال، بهعنوان یک فضای اجتماعی، میتواند به کاهش بسیاری از آسیبهای اجتماعی کمک کند. این فضا به کودکان و نوجوانان فرصتی برای گذراندن اوقات فراغت در یک محیط امن میدهد و به سلامت روحی و جسمی آنها کمک میکند. با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی قصرقند، ساخت زمین چمن مصنوعی فوتبال در این شهرستان میتواند اهمیت بسیاری در پیشگیری از انواع آسیبهای اجتماعی در کودکان و نوجوانان ازجمله اعتیاد در این منطقه داشته باشد.
اسنپ در بخش نیکوکاری باشگاه مشتریان خود تلاش میکند که با شناسایی طرحهای مؤثر و پایدار مسئولیت اجتماعی در راستای کمک به حل بخشی از مشکلات جامعه و رسیدن به عدالت اجتماعی گام بردارد و از این طریق، مشارکت کاربران در نیکوکاری را از طریق سوپراپلیکیشن اسنپ تسهیل کند.
کاربران اسنپ میتوانند با مشارکت در این طرحها، بدون پرداخت مبلغی و تنها با امتیازهای خود در پیشبرد کارهای نیک مشارکت داشته باشند. خیریهها و سازمانهای مردمنهاد نیز میتوانند طرحهای پیشنهادی خود را به ایمیل مسئولیت اجتماعی شرکت اسنپ به آدرس csr.pr@snapp.cab ارسال کنند.
پاسخ ها