توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

قیمت ساهین جی ال سایپا + جدول بهمن 1402 افزایش یافت

قیمت شاهین GL از سوی سایپا افزایش یافت + جدول بهمن 1402

سایپا تنها چند روز پس از انتشار لیست قیمت محصولاتش، قیمت شاهین GL را افزایش داد. شاهین GL‌ نسخه بدون سانروف شاهین G است.

سایپا تنها چند روز پس از انتشار لیست قیمت محصولاتش، قیمت شاهین GL را افزایش داد. شاهین GL‌ درواقع نسخه لو آپشن شاهین G‌ به‌حساب می‌آید که فاقد سانروف است. این خودرو بین اهالی بازار به شاهین سقف فلزی شهرت دارد. سایپا این خودرو را در میانه سال 1402 به بازار عرضه کرد؛ زمانی که به‌نظر می‌رسید این شرکت برای تأمین سانروف شاهین با مشکل مواجه شده است.

سایپا قیمت این خودرو را حدود 9 میلیون تومان افزایش داده؛ شاهین GL‌ درحال‌حاضر 418 میلیون و 299 هزار تومان قیمت دارد. این خودرو در گذشته 409 میلیون تومان قیمت داشت. به عبارت دیگر، شاهد افزایش قیمت 2.3 درصدی این خودرو از سوی سایپا هستیم. قیمت شاهین GL‌ در بازار آزاد نیز حدود 610 میلیون تومان برآورد می‌شود که 50 میلیون تومان ارزان‌تر از شاهین G‌ دارای سانروف است.

جدول تغییرات قیمت شاهین GL‌ در بهمن‌ماه 1402:

خودروقیمت قبل (تومان)قیمت جدید (تومان)
شاهین GL409.000.000418.299.000

شاهین GL‌ از نظر مشخصات فنی، هیچ تفاوتی با شاهین G‌ دنده‌ای ندارد؛ بنابرین زیر کاپوت این خودرو همچنان پیشرانه 1.5 لیتری M15‌ توربوشارژر را خواهیم دید که حداکثر 110 اسب‌بخار قدرت و 178 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس پنج‌سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به محور جلو را در این خودرو بر عهده دارد. شاهین GL‌ به‌جز سانروف، هیچ تفاوت دیگری درزمینه امکانات با شاهین G‌ ندارد؛ بنابراین سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر، دکمه‌های کنترلی سیستم صوتی، ترمزهای دیسکی چهار چرخ و روکش چرمی صندلی‌ها را در این خودرو خواهید دید.

قیمت شاهین GL

علاوه بر موارد گفته‌شده، اکنون شاهین GL همانند شاهین G، به سیستم کنترل پایداری یا ESC‌ مجهز شده است. به‌نظر می‌رسد دلیل اصلی افزایش قیمت شاهین GL‌ نیز همین مسئله باشد. ظاهراً سایپا پس از سکوت چندماهه، اکنون شاهین GL را بار دیگر به خط تولید بازگردانده است. از آنجایی که خودروهای عرضه‌شده در سال جدید باید مجهز به سیستم کنترل پایداری باشند، اکنون این آپشن به شاهین جی‌ال اضافه شده است.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋