توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

شرایط فروش وانت پراید ویژه دهه فجر + جدول بهمن ماه 1402 اعلام شد

شرایط فروش وانت پراید ویژه دهه فجر اعلام شد + جدول بهمن 1402

گروه سایپا پس از اعلام شرایط فروش اطلس، کوییک و زوتی DL5 اکنون شرایط فروش وانت پراید را ویژه دهه فجر 1402 اعلام کرده است.

گروه سایپا پس از اعلام شرایط فروش اطلس، کوییک و زوتی DL5 اکنون شرایط فروش وانت پراید را ویژه دهه فجر 1402 اعلام کرده است. در این شرایط سایپا 151 تیپ DA‌ با قیمت قطعی و موعد تحویل 90 روزه در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. شرایط فروش سایپا ویژه دهه فجر از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 12 ام بهمن‌ماه در اختیار متقاضیان قرار دارد. این شرایط فروش از طریق سایت اینترنتی فروش محصولات سایپا قابل دسترسی خواهد بود.

شرایط فروش وانت پراید ویژه دهه فجر 1402:

خودروقیمترنگموعد تحویل
سایپا 151 SE‌ تیپ DA256,034,000سفید90 روزه

سایپا 151 یا وانت پراید، آخرین بازمانده از خانواده محصولات پراید محسوب می‌شود که همچنان به تولید می‌رسد. تولید این خودرو از سال 1393 آغاز شده است و تابه‌‌حال ادامه دارد. این خودرو همانند دیگر تیپ‌های پراید، از موتور 1.3 لیتری تنفس طبیعی استفاده می‌کند که سایپا آن را M13‌ می‌نامد. راندمان این پیشرانه در بیشینه حالت آن، 71 اسب‌بخار قدرت و 108 نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس پنج سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به دیفرانسیل جلو این خودرو را بر عهده دارد. پراید وانت در‌حال‌حاضر ارزان‌ترین خودرو کار و تجاری کشور به حساب می‌آید. هزینه نگهداری اندک در مقایسه با سایر وانت‌ها، وفور قطعات یدکی و قابلیت استفاده در فضاهای درون‌شهری ازجمله مزایای سایپا 151 هستند.

شرایط فروش وانت پراید

درحال‌حاضر سایپا دو تیپ از وانت پراید را به تولید می‌رساند که شامل تریم SE ساده و تریم SE‌ به همراه لاینر هستند. هر دو خودرو نیز تیپ DA‌ به شمار می‌روند که تجهیزاتی همچون چراغ‌ دی‌لایت و چراغ پوزیشن‌لایت روی آن‌ها نصب شده است. درحال‌حاضر وانت پراید ساده مدل 1402 در بازار آزاد 297.5 میلیون قیمت دارد، درحالی‌که نسخه لاینر آن با قیمت تقریبی 300 میلیون تومان مبادله می‌شود.

همچنین بخوانید: افزایش قیمت پراید وانت؛ ارزان‌ترین محصول سایپا گران شد

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋