توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

مایکروسافت 1900 کارمند اکتیویژن بلیزارد و ایکس باکس را اخراج کرد

مایکروسافت ۱۹۰۰ کارمند اکتیوژن بلیزارد و ایکس باکس را اخراج می‌کند

مایکروسافت تقریباً ۸.۶ درصد از مجموع ۲۲,۰۰۰ نیروی بخش گیمینگ خود را اخراج می‌کند.

نزدیک به سه ماه پس از تکمیل قرارداد ۶۸.۷ میلیارد دلاری خرید اکتیوژن بلیزارد، حالا مایکروسافت تصمیم به اخراج ۱۹۰۰ نیرو از بخش‌ گیمینگ خود گرفته است که تقریباً ۸.۶ درصد از مجموع ۲۲,۰۰۰ نیروی این بخش ردموندی‌ها می‌شود. علاوه‌براین، مدیر بلیزارد، «مایک یبارا» هم اعلام کرده است که با توجه به تکمیل قرارداد، از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

یبارا در شبکه اجتماعی ایکس از افرادی که تحت تأثیر تصمیم اخیر قرار گرفته‌اند، به‌خاطر فعالیت‌هایشان تشکر کرده است:

«می‌خواهم از تمام افرادی که تحت تأثیر تصمیم امروز قرار گرفته‌‌اند، برای کمک‌های قابل‌توجه‌شان به تیم‌ها، بلیزارد و گیمرها تشکر کنم. یک روز فوق‌العاده سخت بود و انرژی من صرف تمام افراد شگفت‌انگیزی می‌شود که تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. راهی برای بازتاب کار شگفت‌انگیز شما وجود ندارد.»

اخراج کارمندان بخش بازی مایکروسافت

طبق یک یادداشت داخلی از مدیر بخش گیمینگ مایکروسافت، «فیل اسپنسر»، تعدیل نیروی اخیر بخشی از یک برنامه اجرایی با ساختار هزینه پایدار است که پس از تصاحب اکتیوژن، بخش‌هایی را که دو شرکت همپوشانی دارند، شناسایی می‌کند. ردموندی‌ها این یادداشت داخلی را در صحبت با رسانه‌ها تأیید کرده‌اند.

مایکروسافت اکتیویژن بلیزارد

در این یادداشت داخلی، فیل اسپنسر گفته است که مایکروسافت از افراد اخراج‌شده حمایت می‌کند:

«ما حمایت کامل خود از افرادی را که در این انتقال تحت تأثیر قرار گرفته‌اند، اعلام می‌کنیم. این حمایت شامل مزایای پایان کار می‌شود. افرادی که تحت تأثیر قرار می‌گیرند، از این تصمیم مطلع خواهند شد و از شما می‌خواهیم با افرادی که از تیم جدا می‌شوند، با احترام و مطابق ارزش‌های ما رفتار کنید.»

اگرچه در ماه اول سال ۲۰۲۴ قرار داریم، اما در همین مدت هم افراد فعال در حوزه گیمینگ روزهای خوبی را پشت سر نگذاشته‌اند. تا به امروز شرکت Riot Games تصمیم به اخراج ۵۳۰ نیرو گرفته، سازنده موتور بازی‌سازی یونیتی ۱۸۰۰ کارمند را اخراج کرده است و دیسکورد و توییچ هم به‌ترتیب ۱۷۰ و ۵۰۰ نفر را اخراج کرده‌اند.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋