توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

اولین ایسوس NUC با پردازنده های نسل چهاردهم اینتل معرفی شد

اولین NUC ایسوس با پردازنده‌‌های نسل چهاردهم اینتل معرفی شد

مینی پی‌سی NUC ایسوس از پردازشگرهای گرافیکی انویدیا RTX بهره خواهد برد و عملکرد مناسبی در پردازش مولتی‌تسکینگ خواهد داشت.

ایسوس در رویداد CES 2024 از اولین مینی پی‌سی NUC خود با نام ROG NUC رونمایی کرد. این دستگاه مجهز به جدیدترین پردازنده‌های اینتل است و عملکرد خوبی در اجرای بازی‌ها خواهد داشت. پیش‌ازاین، اینتل از توقف ساخت NUC‌های خود خبر داده بود و فعالیت‌های خود در این حوزه را به همراه شرکت‌هایی مانند ایسوس پیش می‌برد.

مشخصات مینی پی‌سی ROG NUC ایسوس

نکته جالب درخصوص این NUC، حق انتخاب شما برای داشتن قطعات گرافیکی و پردازشی مدنظرتان است؛ بدین‌ معنی که دستگاه می‌تواند یکی از پردازنده‌های Core Ultra 9 و Core Ultra 7 و همین‌طور کارت‌های گرافیک انویدیا RTX 4060 و 4070 را به انتخاب خودتان داشته باشد. همچنین این مینی پی‌سی امکان نمایش چهار خروجی 4K به‌طور هم‌زمان را برایتان فراهم می‌کند.

این سیستم ایسوس برای سرعت بالا و مولتی‌تسکینگ طراحی شده است که به‌لطف معماری هیبریدی قدرتمند (Performance Hybrid Architecture) به این ویژگی‌ها دست می‌یابد. همچنین این معماری هسته‌های کم‌مصرف را نیز برای مدیریت کارهای سنگین به‌‌کار می‌گیرد. همچنین ایسوس از یک طراحی شاسی بدون نیاز به ابزار خبر داده است که امکان ارتقا و تعویض ساده قطعات در کمتر از ده دقیقه را مهیا می‌سازد. وزن دستگاه نیز ۲.۵ کیلوگرم عنوان شده است.

مینی پی‌سی

در بدنه دستگاه پورت‌های HDMI 2.1 ،DisplayPort 1.4، تایپ سی (Type-C)/ تاندربولت ۴ و USB 2.0 دیده می‌شود. همین‌طور این دستگاه از وای‌فای 6E پشتیبانی می‌کند و با سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس سازگار است. البته این مینی‌ پی‌سی با برنامه ROG Armory Crate عرضه می‌شود که نورپردازی منحصربه‌فرد دستگاه را برای گیمرها و کاربران به‌ ارمغان می‌آورد.

به گفته ایسوس، مینی پی‌سی معرفی‌شده آغاز عصر جدیدی از بازی‌های NUC است و دستگا‌ه‌های مشابه بیشتری را از این کمپانی در آینده خواهیم دید. درحال‌حاضر برچسب قیمتی یا تاریخ عرضه این دستگاه به بازار نامشخص است.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋