توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

AirPods 4 احتمالاً با طراحی جدید و فناوری حذف نویز فعال عرضه خواهد شد

ایرپاد 4 احتمالاً با طراحی جدید و فناوری حذف نویز فعال از راه می‌رسد

به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد ایرپاد 4 را در دو نسخه روانه بازار کند که یکی از آن‌ها فناوری ANC خواهد داشت.

به گفته «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، اپل در سال 2024 از ایرپاد 4 با ویژگی‌های جدید ازجمله طراحی جدید رونمایی می‌کند.

به نظر می‌رسد اپل به‌دنبال رونمایی از دو نسخه مختلف ایرپاد 4 است که این دو نسخه جایگزین ایرپاد 3 و ایرپاد 2 خواهند شد. درحال‌حاضر اختلاف کمی میان ایرپاد 2 و 3 وجود دارد و در همین راستا خرید این ایرباد‌های بی‌سیم می‌تواند برای مشتریان گیج‌کننده باشد.

ایرپاد 4 طراحی جدید خواهد داشت

به گفته گرمن، ایرپاد ۴ طراحی جدیدی خواهد داشت که ترکیبی از طراحی ایرپاد کنونی و ایرپاد پرو خواهد بود. در همین راستا انتظار می‌رود با ساقه‌های کوتاه‌تر از نسل کنونی روبه‌رو شویم، بااین‌حال هنوز نمی‌دانیم اپل از سری سیلیکونی استفاده خواهد کرد یا خیر.

ایرپاد 4

گزارش بلومبرگ از طراحی جدید کیس برای ایرپاد ۴ خبر می‌دهد. این کیس شامل اسپیکر برای قابلیت Find My و پورت USB-C می‌شود. به نظر می‌رسد نسخه گران‌قیمت این ایرباد بی‌سیم با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) از راه می‌رسد. تا به امروز تنها مدل پرو به این فناوری مجهز شده است.

همچنین گفته می‌شود اپل سال آینده میلادی با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری قابلیت‌های کمک شنوایی را به ایرپادها اضافه می‌کند تا این گجت‌ها تبدیل به جایگزینی برای دستگاه‌های کمک شنوایی سنتی شوند.

ایرپاد 4 در سال 2024 و احتمالاً در سپتامبر همراه با نسل جدید آیفون معرفی خواهد شد. همچنین گفته می‌شود اپل سال آینده میلادی از نسل جدید ایرپاد مکس هم رونمایی خواهد کرد که ظاهراً تغییرات آن محدود به رنگ‌های جدید و همچنین پورت USB-C می‌شود.

درنهایت انتظار داریم نسل جدید ایرپاد پرو در سال 2025 از راه برسد. گفته می‌شود اپل در این محصول روی راحتی کاربران تمرکز خواهد کرد و همچنین برای آن به سراغ تراشه سریع‌تری خواهد رفت.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋