توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

بلومبرگ: نسل جدید آی مک اپل با تراشه M3 و تغییرات داخلی روی غرفه خواهد آمد

بلومبرگ: نسل جدید آی‌مک اپل با تراشه M3 و تغییرات داخلی در استند از راه می‌رسد

تنها تغییر بزرگ در این دستگاه به استفاده از تراشه M3 مربوط می‌شود.

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، در یادداشتی تازه می‌گوید آی‌مک جدید اپل با پردازنده جدید و پایه بازطراحی‌شده از نظر اتصال به قطعات داخلی از راه می‌رسد. وی در مورد ترکیب رنگ آی‌مک جدید نیز توضیحاتی مطرح کرده است.

پیش از فرارسیدن موعد برگزاری رویداد 9 آبان‌ماه اپل، مارک گرمن اطلاعاتی را در مورد آی‌مک جدید اپل به اشتراک گذاشته شده است که به مشخصات داخلی، طراحی و ترکیب رنگ آن اشاره دارد.

بلومبرگ: نسل جدید آی‌مک اپل با تراشه M3 و تغییرات داخلی در استند از راه می‌رسد

آی‌مک جدید اپل با چه مشخصاتی معرفی می‌شود؟

هنوز چند روز تا زمان برگزاری رویداد اپل تحت عنوان Scary Fast باقی مانده است. این رویداد قرار است روز دوشنبه، 30 اکتبر (بامداد 9 آبان‌ماه) برگزار شود. پیش از فرارسیدن رویداد رونمایی، برخی مشخصات کلیدی آی‌مک جدید این شرکت از طریق خبرنگار بلومبرگ به اشتراک گذاشته شده است.

به‌نظر می‌رسد تغییر اصلی در آی‌مک جدید ظاهراً به پردازنده آن مربوط می‌شود. دستگاه جدید ظاهراً با تراشه M3 اپل از راه می‌رسد. مدل فعلی مجهز به تراشه M1 است و مارک گرمن بارها گفته که آی‌مک به تراشه M2 مجهز نخواهد شد. او پیش از این نیز به این موضوع اشاره کرده بود که آی‌مک جدید اپل یکی از اولین دستگاه‌های این شرکت است که با تراشه M3 از راه می‌رسد.

گرمن در ماه مارس نیز به استند بازطراحی‌شده آی‌مک جدید اشاره کرده و توضیح داده بود که این سیستم با طراحی مجدد برخی از اجزای داخلی به بازار عرضه می‌شود. درواقع در آن مقطع زمانی گرمن گفته بود که فرایند ساخت دستگاه برای اتصال پایه آی‌مک با مدل‌های قبلی متفاوت خواهد بود. وی در آخرین گزارش خود نیز به این موضوع اشاره کرده است که آی‌مک جدید با پایه بازطراحی‌شده در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

آی‌مک فعلی مجهز به پردازنده M1 در رنگ‌های سبز، زرد، نارنجی، صورتی، بنفش، آبی و نقره‌ای موجود است. در ماه مارس، گرمن گفته بود آی‌مک جدید در رنگ‌بندی نارنجی، صورتی، آبی و نقره‌ای از راه می‌رسد. حالا وی مجدداً همین موضوع را در گزارش جدید خود تکرار کرده است.

باید دید درنهایت اپل آی‌مک جدید را با چه مشخصاتی رونمایی می‌کند. مارک گرمن می‌گوید این دستگاه بین ماه‌های ژوئن و آگوست وارد تولید انبوه شده و اکنون آماده عرضه است.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋