غول کرهای برای دستیابی به هدف خود، طی پنج سال آینده 753 میلیون دلار روی پلتفرم webOS سرمایهگذاری خواهد کرد.
ال جی (LG) اعلام کرد که درحال تبدیلشدن به یک «شرکت رسانه و سرگرمی» است. غول کرهای برای دستیابی به هدف خود، طی پنج سال آینده 753 میلیون دلار روی پلتفرم webOS سرمایهگذاری خواهد کرد.
«پارک هیونگ-سی»، رئیس شرکت سرگرمیهای خانگی ال جی، در نشست webOS Partner Summit 2023 گفت:
«ال جی آماده تبدیلشدن به یک شرکت رسانه و سرگرمی است که با ارائه محتوا و خدمات متمایز خود، زندگی مشتریانش را بهبود میبخشد. این تحول بدون حرکت پیشگامانه ال جی به مدت چند دهه درزمینه تلویزیونهای OLED و نوآوری فناوری webOS امکانپذیر نمیشد.»
به گفته ال جی، این تغییر با ارائه خدماتی ارزشمند و مجموعه منحصربهفردی از محتوای مدیریتشده در محصولات این شرکت، مانند تلویزیونها، زندگی مشتریان را ارتقا خواهد داد. بهعنوان بخشی از این استراتژی جدید، LG قصد دارد تا پلتفرم webOS خود را در دسترس محصولات دیگر نیز قرار دهد و طی سه سال آینده درمجموع 300 میلیون دستگاه مجهز به webOS داشته باشد.
ال جی همچنین توضیح میدهد که سرمایهگذاری 753 میلیون دلار آنها محتوا و سرویسهای بیشتری را ارائه میکند که سبک زندگی و سلایق متنوع مصرفکنندگان را برآورده خواهد کرد. همچنین این شرکت معتقد است که با افزایش رقابت درزمینه محتوا و سرویسها، تجربه کاربری webOS را بهتر خواهد کرد.
علاوه بر موارد اشارهشده، غول فناوری همچنین قصد دارد روی تقویت نوآوری درزمینه جستجو و توصیههای مبتنی بر هوش مصنوعی نیز کار کند و بهعنوان بخشی از این تلاش، ویژگی «رابط کاربری صوتی» را به برنامههای خود اضافه خواهد کرد. این ویژگی به کاربران اجازه میدهد تا در پلتفرم webOS برنامههای شخص ثالث را با صدای خود کنترل کنند.
ال جی همچنین برای دستیابی به اهداف خود، با مؤسسات دانشگاهی در کره جنوبی درزمینه «پرورش نسل بعدی استعدادهای نرمافزاری» و «حفظ متخصصان نرمافزاری درجه یک در سراسر جهان» همکاری میکند.
پاسخ ها