توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

شیائومی از دستگاهی با فناوری واقعیت افزوده برای ورزش های حرفه ای در خانه رونمایی کرد

شیائومی از دستگاهی با فناوری واقعیت افزوده برای ورزش حرفه‌ای در خانه رونمایی کرد

دستگاه واقعیت افزوده ورزشی جدید شیائومی، مجهز به پرداشگر قدرتمند و لنزهای واید است که زاویه دید فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

دستگاه واقعیت افزوده ورزشی جدید شیائومی مجهز به پردازشگر قدرتمند و لنزهای واید است که زاویه دید فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربر می‌گذارد. این دستگاه جدید می‌تواند با تجربه واقعی‌تر بازی‌ها و فعالیت‌های ورزشی، به افرادی که می‌خواهند در خانه و محیط‌های بسته تحرک داشته باشند و چربی‌سوزی کنند، کمک کند.

دستگاه مبتنی بر واقعیت افزوده Somatosensory Sports Host شیائومی به نمایشگر تلویزیون متصل می‌شود و با الگوریتم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، به کاربران اجازه می‌دهد در دنیای واقعی وارد صحنه‌های مجازی شوند. لنز فوق‌عریض به‌کاررفته در این دستگاه میدان دید وسیعی را در حین بازی و ورزش در اختیار کاربر می‌گذارد.

شیائومی از دستگاهی با فناوری واقعیت افزوده برای ورزش حرفه‌ای در خانه رونمایی کرد

دستگاه واقعیت افزوده شیائومی تجربه بهتری از ورزش‌کردن را به ارمغان می‌آورد

دستگاه مبتنی بر واقعیت افزوده Somatosensory Sports Host شیائومی با مجموعه‌ای از بازی‌ها عرضه می‌شود. این شرکت به‌صورت هفتگی بازی‌ها را به‌روز می‌کند و سطوح جدیدی نیز به آن اضافه خواهد کرد. تا جایی که به‌نظر می‌رسد هر سال بیش از ۲۴۰ محتوای جدید به آن اضافه شود.

تجربه ورزش‌کردن در خانه با این دستگاهِ مبتنی بر واقعیت افزوده می‌تواند هیجان‌بخش باشد. این شرکت سعی کرده با لنزهایی که در دستگاه خود به‌کار گرفته است، تجربه خوبی را برای کاربران فراهم کند.

دستگاه واقعیت افزوده شیائومی

این دستگاه ویژگی‌های خاصی دارد و حتی به کاربران اجازه می‌دهد با دوستان خود به‌صورت آنلاین بازی کنند. همچنین می‌توان با بازوبند دستگاه، علاوه بر پایش کالری و دیگر داده‌های مربوط به چربی‌سوزی، ضربان قلب را نیز بررسی کرد.

قیمت این دستگاه از ۲۲۹ دلار شروع می‌شود. هنوز مشخص نیست این شرکت قصد دارد علاوه بر بازار چین، دستگاه مذکور را در بازارهای دیگر نیز عرضه کند یا خیر. باید دید کاربران نسبت به خرید این دستگاه چه واکنشی نشان می‌دهند.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋