توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

شیائومی میکس فولد 3 با لولای پیشرفته‌تر و بادوام‌تر معرفی شد

شیائومی میکس فولد 3 با لولای پیشرفته‌تر و با دوام‌تر معرفی شد

جدیدترین پرچمدار تاشوی شیائومی با نام میکس فولد 3 رونمایی شد.

شیائومی امروز در مراسم ویژه‌ای که برای رونمایی از محصولات جدید خود برگزار کرد، از نسل جدید موبایل تاشوی خود با نام میکس فولد 3 پرده برداشت.

شیائومی میکس فولد 3 از لولای اختصاصی این شرکت استفاده می‌کند که شامل 198 قطعه و 14 لولای ریز است که به 3 اهرم وصل شده تا دوام بالاتری داشته باشد. این لولای جدید می‌تواند 500 هزار بار تا شود و با مشکل مواجه نشود. این سیستم به شیائومی میکس فولد 3 اجازه داده است تا به‌صورت کامل در حالت تخت قرار بگیرد.

شیائومی میکس فولد 3 با لولای پیشرفته‌تر و با دوام‌تر معرفی شد

مشخصات شیائومی میکس فولد 3

میکس فولد 3 از دو نمایشگر بهره می‌برد که یکی 6.56 اینچی و دیگری 8.03 اینچی است. روشنایی این صفحات به‌ترتیب 1300 و 2600 نیت اعلام شده است و هر دو از نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برند. این دستگاه از شیشه فوق باریک یا UTG استفاده می‌کند که دوام بالاتری دارد و چین‌خوردگی کمتری را به نمایش می‌گذارد.

گوشی تاشوی جدید شیائومی از محافظ صفحه گوریلا گلس ویکتوس 2 بهره می‌برد. بدنه این گوشی سرامیکی است و در دو رنگ طلایی و مشکی به دست علاقه‌مندان خواهد رسید. ضخامت این دستگاه هم در حالت باز 5.26 میلی‌متر اعلام شده است.

شیائومی میکس فولد 3 با لولای پیشرفته‌تر و با دوام‌تر معرفی شد

شیائومی میکس فولد 3 از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 با سرعت کلاک 3.36 گیگاهرتز برخوردار است و انرژی خود را از یک باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد که ظاهراً می‌تواند تا 1.34 روز پاسخگوی استفاده شما باشد. این باتری از شارژ سریع سیمی 67 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند.

شیائومی میکس فولد 3 با لولای پیشرفته‌تر و با دوام‌تر معرفی شد

این گوشی جدید از دوربین چهارگانه لایکا بهره می‌برد که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی 23 میلی‌متری با سنسور IMX80، گشادگی دیافراگم f/1.77، لرزشگیر نوری SMA است. دو دوربین تله‌فوتو هم شامل یک دوربین 10 مگاپیکسلی 75 میلی‌متری با قابلیت بزرگ‌نمایی 3.2 برابری برای تصویربرداری پرتره و یک دوربین 10 مگاپیکسلی 115 میلی‌متری با بزرگ‌نمایی 5 برابری برای عکاسی پریسکوپ است. این گوشی همچنین یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق‌عریض 15 میلی‌متری با دیافراگم f/2.2 دارد.

در حال به‌روزرسانی...

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋