توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

ایرانی‌کارت در الکامپ: ارائه راهکارهای مالی برای جلوگیری از محدودیت‌های جهانی [تماشا کنید]

ایرانیکارت در الکامپ: ارائه راهکارهای مالی برای رد شدن از محدودیت‌های جهانی [تماشا کنید]

محصولات این شرکت در راستای یک تجربه جهانی در خرید و پرداخت‌های اینترنتی است و محدودیت‌های مالی را برای کاربر ایرانی برمی‌دارد

ایرانیکارت در الکامپ ۱۴۰۲ با سبد محصولات متنوعی از محصولات حوزه مالی شرکت کرده است. محصولات این شرکت در راستای یک تجربه جهانی در خرید و پرداخت‌های اینترنتی است و کاری می‌کند که کاربران بتوانند مانند یک شهروند جهانی، از کلیه خدمات مالی بین‌المللی بهره‌مند شوند.

ایرانیکارت در حال حاضر ۱۰۰ خدمت گوناگون را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. پرداخت ارزی در سایت‌های خارجی، خرید از آمازون و چندین فروشگاه اینترنتی دیگر، ارائه تمامی خدمات یک صرافی آنلاین اون هم با کارمزد صفر و داشتن کامل‌ترین لیست رمزارزها، افتتاح حساب پی‌پال، مسترکارت و ویزا کارت، نقد کردن درآمد ارزی، فروش انواع گیفت کارت، کارت هدیه رمزارزی، کیف پول سخت افزاری و... از جمله خدمات ایرانیکارت هستند.

در غرفه ایرانیکارت در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، در کنار ارائه محصولات این شرکت، مسابقات و کمپین‌های مختلفی هم برپا شده تا کاربران را از جوایز و شرایط ویژه بهره‌مند کند. همچنین باید گفت این شرکت همراه با تمامی زیرمجموعه‌های خود وارد الکامپ شده تا خدمات متنوعی را به بازدیدکنندگان معرفی کند. سه دپارتمان تخصصی افراک و شپا و پته اسم زیرمجموعه‌های شرکت ایرانیکارت هستند که همگی دارای یک وبسایت مجزا هستند. افراک در واقع پارتنر پریمیر گوگل در ایران است و درآمدهای یوتوب را می‌تواند به ریال تبدیل کرده و این درآمد را برای کاربرانی که در این شبکه اجتماعی فعالیت دارند؛ نقد کند. سایت شپا نیز شبکه پرداخت آنلاین هست که می‌تواند درگاه پرداخت دلاری را برای کاربران فراهم کند. دپارتمان پته نیز سومین زیرمجموعه ایرانیکارت است که خدمات گردشگری و هواپیما و رزرو هتل و بحث‌های ویزا را انجام می‌دهد.

ایرانیکارت در حوزه رمزارزها نیز فعالیت ویژه‌ای را طی سال‌های اخیر داشته و بخشی از غرفه خود در نمایشگاه الکامپ را به این حوزه اختصاص داده است. کمپین‌های مختلفی نیز در الکامپ برای مشتریان ایرانیکارت برپا شده که مهم‌ترین آن کمپین بی‌نهایت ۲۰۰ است و بر اساس آن هر کاربر می‌تواند در هر خرید اینترنتی از آمازون، دویست هزار تومان تخفیف بگیرد.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋