توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

ایسوس از مانیتور گیمینگ OLED فوق عریض ۴۹ اینچی رونمایی کرد

ایسوس از یک مانیتور گیمینگ OLED فوق‌عریض 49 اینچی رونمایی کرد

ازجمله ویژگی‌های مانیتور می‌توان به نرخ تازه‌سازی تصویر 144 هرتز، حداکثر روشنایی 1000 نیت و انحنای 1800R اشاره کرد.

در سال‌های اخیر، مانیتورهای فوق‌عریض منحنی شرکت‌هایی مانند ال‌جی و سامسونگ که اندازه آن‌ها بزرگ‌تر از 40 اینچ است، محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. اکنون ایسوس مانیتور گیمینگ جدیدی با همین سبک طراحی (فوق‌عریض منحنی) را معرفی کرده است که از پنل 49 اینچی QD-OLED بهره می‌برد.

نمایشگر جدید ایسوس که PG49WCD نام دارد، مانند همتایان خود در بازار نمایشگرهای فوق‌پیشرفته، 5120 در 1440 پیکسل بوده که اساساً دو نمایشگر 27 اینچی با وضوح 1440p در کنار یکدیگر قرار گرفته‌ است. ایسوس تلاش کرده تا با مانیتور خود و انحنای 1800R آن، دید حاشیه‌ای کاربر را به‌طور کامل بپوشاند.

مشخصات مانیتور PG49WCD ایسوس

ایسوس از یک مانیتور گیمینگ OLED فوق‌عریض 49 اینچی رونمایی کرد

در مقایسه با سایر مانیتورهای 49 اینچی 5K، عیب اصلی این مدل QD-OLED در نرخ تازه‌سازی تصویر است. این دستگاه از نرخ 144 هرتز (با زمان پاسخگویی 0.03 میلی‌ثانیه و ویژگی AMD FreeSync Premium) بهره می‌برد، درحالی‌که مدل سال گذشته ایسوس (XG49WCR) دارای نرخ تازه‌سازی تصویر 165 هرتز است و مانیتور Odyssey Neo G9 سامسونگ که رقیب اصلی دستگاه جدید ایسوس محسوب می‌شود نیز به نمایشگری با رفرش ریت 240 هرتز مجهز شده است.

PG49WCD دارای تأییدیه VESA DisplayHDR True Black 400 است و از رنگ‌های 10 بیتی و 99 درصد طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. با فعال‌کردن HDR نیز حداکثر روشنایی آن در سه درصد از سطح نمایشگر به 1000 نیت می‌رسد.

ایسوس تعداد دقیق پورت‌های این نمایشگر را اعلام نکرده است و تصاویر ارائه‌شده نیز برای تشخیص آن‌ها به‌اندازه کافی بزرگ نیستند، بااین‌حال پورت‌های DisplayPort 1.4 و HDMI 2.1 توسط این شرکت تأیید شده‌اند. همچنین این نمایشگر دارای چندین پورت USB 3.1 Gen 1 Type-A و یک پورت Type-C 90 وات است.

جزئیات مربوط به قیمت یا زمان عرضه نمایشگر جدید 49 اینچی ایسوس نیز هنوز اعلام نشده، اما احتمالاً گران خواهد بود. Odyssey Neo G9 با قیمت 2500 دلار به بازار عرضه شد، اما اکنون با قیمت حدود 1700 دلار فروخته می‌شود.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋