توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

صندوق و نوآوری خواستار شناسایی استارت آپ ها در حوزه هوش مصنوعی شد

صندوق و نوآوری برای شناسایی استارتاپ‌های حوزه هوش مصنوعی فراخوان داد

این رویداد در پی شناسایی «استارتاپ‌های مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی، در محورهای دستیار هوشمند ترجیحاً مبتنی بر GPT3 ،NLP،ML» است.

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری قصد دارد با همکاری بانک مرکزی، رویدادهایی را برای شناسایی استارتاپ‌های مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی را برگزار کند. قرار است از این شرکت‌ها در حوزه سیاست‌گذاری پولی و بانکی کشور استفاده شود.

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری در راستای مأموریت خود و با همکاری بانک مرکزی در نظر دارد برنامه جامعی را که در برگیرنده رویدادهای «دوشنبه‌های استارتاپی» و «پیوند» باشد، توسط کارگزاران باتجربه بخش خصوصی برگزار کند.

این رویداد در پی شناسایی «استارتاپ‌های مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی، در محورهای دستیار هوشمند ترجیحاً مبتنی بر GPT3 ،NLP،ML» و به‌منظور بهره‌برداری در حوزه سیاست‌گذاری پولی و بانکی کشور است.

آن‌طور که در وب‌سایت این صندوق آمده، سرمایه‌پذیران شامل استارتاپ‌ها و دارندگان طرح‌های سرمایه‌پذیر و طرح‏‌های نوآورانه، شتاب‏دهنده‌های دانش‌بنیان و غیردانش‌بنیان، سرمایه‌گذاران خطرپذیر، صندوق‌های مختلف، مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری و سایر علاقه‌مندان می‌توانند در این رویدادها شرکت کنند.

برای شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های حوزه هوش مصنوعی فرمی آماده شده است که مجموعه‌های متقاضی می‌توانند تا 20 اسفندماه سال جاری نسبت به تکمیل آن اقدام کنند.

صندوق نوآوری هوش مصنوعی

براساس گام‌های اجرایی اعلام‌شده برای این رویداد، پس از انتشار فراخوان و شناسایی و ارزیابی افراد و تیم‌های صاحب ایده که هسته‌های فناور و استارتاپ‌ها هستند، کارگاه‌های آموزشی و جلسات منتورینگ برای توانمندسازی آن‌ها برگزار خواهد شد. سپس رویداد و معرفی هسته‌های فناور و استارتاپ‌ها به شتاب‏دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران جسورانه برگزار می‌شود. درنهایت نیز تأمین مالی هسته‌های فناور و استارتاپ‌ها در قالب تسهیلات یا هم‌سرمایه‌گذاری با شتاب‏دهنده‌ها یا صندوق‌های عامل محقق خواهد شد.

گفتنی است متقاضیان شرکت در «دوشنبه‌های استارتاپی»، استارتاپ‌ها و دارندگان طرح‌های سرمایه‌پذیر و دارندگان نمونه اولیه (MVP) بوده که به‌دنبال جذب سرمایه سرمایه‌گذاران خطرپذیر، صندوق‌های پژوهش و فناوری، صندوق‌های جسورانه بورسی، سرمایه‌گذاران شرکتی، نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی، شتاب‏دهنده‌ها و… هستند.

همچنین متقاضیان شرکت در «پیوند» استارتاپ‌ها و دارندگان طرح‌های سرمایه‌پذیری‌اند که به‌دنبال جذب سرمایه‌پذیری، استفاده از خدمات توانمندسازی بلاعوض، استفاده از شبکه ارتباطی صندوق با شتاب‏دهنده‌ها و بهره‌مندی از تسهیلات صندوق هستند.

افراد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02142170623 تماس حاصل نمایند.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
zi doctor (‫زی دکتر‬‎)
ممنون بابت اطلاع رسانی هنوز هم فراخوان پابرجاست؟
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋