denro

denro

شرکت دنرو فعالیت خود را در زمینه ی تولید و توزیع دوچرخه، دوچرخه برقی ، موتورسیکلت برقی و قطعات یدکی از سال 1385 شروع کرده است.

راهنمای خرید دوچرخه دخترانه

خرید دوچرخه دخترانه یا پسرانه در ذهن بیشتر افراد یکی از خاطره‌های خوبی است که از دوران بچگی برای ما به یاد مانده است. بیشتر کودکان علاقه زیادی به دوچرخه سواری دارند، از این‌رو خرید یک دوچرخه می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای خوشحال کردن آن‌ها و همچنین شروع ورزش در سنین کودکی باشد.

همان‌طور که می‌دانید دوچرخه سواری یکی از ورزش‌هایی است که محدودیت سنی و جنسیتی ندارد. در نتیجه بسیاری از دختران و پسران به این نوع ورزش علاقه‌مند می‌شوند. در این مطلب قصد داریم، نکاتی را جهت خرید دوچرخه دخترانه بررسی کنیم. والدین با درنظر گرفتن این نکات می‌توانند خریدی مطمئن داشته باشند.
بنابراین در صورتی‌که قصد خرید دوچرخه دخترانه دارید پیشنهاد می‌کنیم به‌هیچ‌وجه این مطلب کاربردی را از دست ندهید.

خرید دوچرخه دخترانه با توجه به سایز دوچرخه

دوچرخه‌های دخترانه در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام از آن‌ها برای یک محدوده سنی خاص مناسب هستند. تفاوت دوچرخه‌ها در اندازه بدنه و چرخ دوچرخه‌هاست. هر چه کودک بزرگ‌تر باشد، سایز چرخ‌ها نیز بیشتر خواهد شد.

محصولات مرتبط با دوچرخه دخترانه:

دوچرخه سایز 12، 14، 16، 18، 20 و 24 مخصوص کودکان است.

دوچرخه سایز 12 مخصوص خردسال ، دوچرخه دخترانه

در صورتی‌که کودک دختر شما کمتر از 5 سال سن دارد، بهتر است از دوچرخه های سایز 16 به پایین استفاده کنند. اما برای کودکان 5 الی 11 ساله باید از دیگر دوچرخه‌های بالای سایز 16 استفاده شود.

خرید دوچرخه دخترانه ، فروشگاه دوچرخه کودک ، دوچرخه دخترانه سایز مناسب دوچرخه برای هر محدوده سنی به شرح زیر است:

تصویر سایزهای مختلف دوچرخه بچه گانه ، خرید دوچرخه برای کودک ، دوچرخه دخترانه

دختران 2 تا 3 ساله: دوچرخه سایز 12
دختران 3 تا 4 ساله: دوچرخه سایز 14
دختران 4 تا 5 ساله: دوچرخه سایز 16
دختران 5 تا 8 ساله: دوچرخه سایز 20
دختران 7 تا 11 ساله: دوچرخه سایز 24

طبق این اطلاعات می‌توانید با توجه به سن کودک، دوچرخه مناسبی را انتخاب کنید.

موارد قابل توجه برای خرید دوچرخه دخترانه

رنگ و طرح

یک دختر مطمئناً می تواند دوچرخه با هر طرح یا رنگی را سوار شود، ما می دانیم که برخی از دختران خواهان دوچرخه ای با سبک دخترانه هستند. حتما دفتر مشقهای دخترانه را دیده اید که رنگهای خاص و طرحهای خاصی دارند، بسیاری از دوچرخه ها هم به این سبک برای دختر بچه ها و دختران بزرگسال که به این سبک علاقه دارند ساخته و طراحی میشود.

البته بسیاری از دختران دوچرخه‌هایی در رنگ‌های مشکی، آبی یا سبز نیز علاقه مندند که این مدلها هم ساخته میشود.

طراحی تنه

دوچرخه‌های دخترانه معمولاً دارای تنه‌های مرحله‌ای(step-through) هستند که امکان سوار شدن و پیاده شدن بر آنها آسان‌تر است. در حالی که سوار و پیاده شدن تنه‌های مرحله‌ای(step-through) آسان تر است، اما عملکرد کلی دوچرخه را بهبود نمی بخشد. جالب اینجاست که تمامی دوچرخه های رده بالا دارای قاب یکسانی برای دوچرخه های پسرانه و دخترانه هستند. تنها تفاوتشان در رنگ است!

وزن دوچرخه

دوچرخه سبک وزن برای کودک ،خرید و فروش دوچرخه کربن ، دوچرخه دخترانه به طور متوسط، وزن دختران کمتر از پسران است، بنابراین پیدا کردن دوچرخه ای که کمتر از 40 درصد وزن کودک باشد، چالش برانگیزتر است. ساخت یک دوچرخه سبک وزن و با کیفیت بسیار گران است.

یکی از نکاتی که برای خرید دوچرخه برای کودکان باید به آن توجه داشته باشید، وزن دوچرخه است. برخی از دوچرخه های کودکان وزن بسیار سنگینی برای آن‌ها دارند. بنابراین در صورتی که می‌خواهید انتخابی درست و اصولی داشته باشید، از خرید دوچرخه‌های سنگین وزن برای کودکان خودداری کنید.

دوچرخه سواری کودک ، زمین خوردن کودک ، دوچرخه فروشی

این نوع دوچرخه‌ها کودکان را بسیار سریع خسته می‌کند و ممکن است حتی منجر به متنفر شدن آن‌ها از دوچرخه سواری نیز شود. سعی کنید دوچرخه‌هایی با بدنه آلومینیومی یا تیتانیومی برای دختران استفاده نمایید. در برخی از موارد نیز دوچرخه‌های فولادی نیز انتخابی مناسب برای خرید دوچرخه برای دختران هستند، اما در صورتی که چرخ‌ها و سایر قطعات آن به اندازه کافی سبک باشند.

ترمز دوچرخه

ترمز دوچرخه دخترانه ، ترمز گرفتن کودک در دوچرخه
ترمز دوچرخه کودکان دختر، باید سازگاری زیادی با دست‌های کوچک و ضعیف آن‌ها داشته باشد. برخی از ترمزها به اندازه‌ای محکم هستند که کودک ممکن است قادر به فشار دادن آن نباشد. در این حالت، ممکن است کودک دچار آسیب شود.

راحتی

دوچرخه بازی کودک ، دختران دوچرخه سوار ، دوچرخه دخترنه
یکی دیگر از نکاتی که برای خرید دوچرخه دخترانه باید به آن توجه داشته باشید، راحتی دوچرخه است. دوچرخه سواری باید فعالیتی لذت بخش برای کودکان باشد. از این رو باید کودک در حین دوچرخه سواری راحتی زیادی را تجربه کند.

هندسه دوچرخه

نحوه ایستادن یا تکیه دادن کودک روی دوچرخه می تواند بر سطح راحتی و قدرت مانور دوچرخه تأثیر بسزایی داشته باشد. برخی از دوچرخه سواران دختر در هنگام سواری در وضعیت عمودی‌ قرار می‌گیرند، این مدل سواری توسط دوچرخه سواران محتاط استفاده میشود.

قیمت دوچرخه دخترانه

همانند سایر دوچرخه‌ها عوامل مختلفی نظیر سایز، مدل، جنس بدنه و برند سازنده بر روی قیمت دوچرخه های مخصوص دختران تأثیرگذارند. رنج قیمت دوچرخه دخترانه معمولا از 1.5 میلیون تومان شروع می‌شود. بنابراین شما عزیزان با توجه به بودجه مدنظرتان می‌توانید از بین دوچرخه‌های موجود انتخابی درست و راحت برای کودکان‌تان داشته باشید.

denro
denro شرکت دنرو فعالیت خود را در زمینه ی تولید و توزیع دوچرخه، دوچرخه برقی ، موتورسیکلت برقی و قطعات یدکی از سال 1385 شروع کرده است.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋