dell.tehran

dell.tehran

نمایندگی شیائومی

اپل با رقابت بسیاری از برندهای مختلف مواجه است که همگی جایگزین‌های اندروید را ارائه می‌کنند، اما به نظر می‌رسد شیائومی مصمم‌ترین شرکت برای شکست آن در بازار گوشی‌های رده بالا باشد.

همانطور که South China Morning Post گزارش می‌دهد (در پنجره جدیدی باز می‌شود)، لی جون، مدیرعامل شیائومی، روز سه‌شنبه در پلتفرم میکروبلاگینگ Weibo پستی منتشر کرد و گفت: «[ما قصد داریم] کاملاً از نظر محصول و تجربه در برابر اپل معیار قرار دهیم، و در سه سال آینده به بزرگترین برند رده بالای چین تبدیل شوید."

به گزارش نمایندگی شیائومی لی جون این را صرفاً یک رقابت طبقه بندی نمی کند، اما ظاهراً "جنگ مرگ و زندگی" است. این ادعا توسط برخی از وعده های سرمایه گذاری جدی که توسط این شرکت داده شده است پشتیبانی می شود. همانطور که MacRumors گزارش می دهد (در یک پنجره جدید باز می شود)، شیائومی در حال حاضر 10000 فروشگاه خرده فروشی در چین دارد، اما قصد دارد تا سال 2025 این تعداد را به 30000 برساند.

رقابت با اپل و شکست دادن آن به معنای تولید گوشی‌های هوشمندی است که در همه زمینه‌ها عملکرد بهتری نسبت به آیفون دارند، بنابراین شیائومی 16 میلیارد دلار در تحقیق و توسعه طی پنج سال آینده سرمایه‌گذاری می‌کند. با این حال، این یک نبرد دشوار است که شرکت با آن روبرو است. فروش شیائومی سال گذشته برای مدت کوتاهی از اپل پیشی گرفت، اما اپل در حال حاضر بزرگترین فروشنده گوشی های هوشمند در جهان است و پس از آن سامسونگ، شیائومی، اوپو و ویوو قرار دارند.

dell.tehran
dell.tehran

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋