dell.tehran

dell.tehran

نمایندگی سرفیس

نسل بعدی مایکروسافت 2-in-1 ممکن است چند روز قبل از معرفی رسمی آن فاش شده باشد.

انتظار می‌رود این شرکت سخت‌افزار جدید سرفیس را در رویداد ویژه‌ای که برای 22 سپتامبر برنامه‌ریزی شده است رونمایی کند. اما در 19 سپتامبر، یکی از کاربران توییتر، "Shadow_Leak" چیزی را به اشتراک گذاشت که به نظر می‌رسد یک تبلیغ لو رفته است که جزئیات برخی از مشخصات سرفیس پرو 8 را نشان می‌دهد.

جدیدترین به‌روزرسانی نسلی سری سرفیس پرو با سرفیس پرو 7 در سال 2019 ارائه شد. مایکروسافت سرفیس پرو 7+ را برای تجارت در فوریه منتشر کرد، اما همانطور که اصلاح‌کننده «+» نشان می‌دهد، این فقط یک به‌روزرسانی میان نسلی بود.

به گزارش نمایندگی تعمیرات سرفیس اکنون به نظر می رسد که مایکروسافت آماده است تا نسل بعدی 2-in-1 را عرضه کند. این افشاگری ادعا می‌کند که Surface Pro 8 دارای ویندوز 11، پردازنده‌های Core نسل یازدهم اینتل، صفحه نمایش 13 اینچی با حاشیه‌های کوچک‌تر و نرخ رفرش 120 هرتز و پورت‌های Thunderbolt خواهد بود.

به گزارش نمایندگی تعمیرات سرفیس همچنین انتظار می‌رود سرفیس پرو 8 به سرفیس پرو 7 پلاس، سرفیس پرو ایکس و مدل‌های مختلف سرفیس لپ‌تاپ در ارائه SSD‌های قابل جابجایی بپیوندد تا به خریداران اجازه دهد تا فضای ذخیره‌سازی خود را ارتقا دهند نه اینکه آنها را مجبور به خرید یک SSD با ظرفیت بالاتر از قبل کنند.

مایکروسافت بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد. با این حال، با برنامه شرکت برای پخش زنده رویداد ویژه در وب سایت خود (در پنجره جدید باز می شود) که از ساعت 11 صبح به وقت شرقی در 22 سپتامبر شروع می شود، فهمیدن اینکه آیا این اطلاعات دقیق است یا نه، زمان زیادی طول نمی کشد.

. . .

 

dell.tehran
dell.tehran

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋