dell.tehran

dell.tehran

نمایندگی اچ پی

اچ پی امروز جدیدترین نوت بوک های مصرفی خود را با تاکید بر قدرت و قابلیت حمل معرفی کرد. آنها دارای پردازنده های جدید AMD و Intel هستند و اکثر آنها دارای صفحه نمایش لمسی هستند. این لپ‌تاپ‌ها در ماه ژوئن با قیمت‌های 399 تا 699 دلار عرضه خواهند شد.

نوت بوک HP Envy TouchSmart 15 با صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی فول اچ دی و همچنین ویژگی های صوتی پیشرفته: Beats Audio، چهار بلندگو و ساب ووفر دو درایو ارائه می شود. این گوشی در تاریخ 5 ژوئن با قیمت پایه 529 دلار عرضه می شود.

به گزارش نمایندگی اچ پی نوت بوک HP Envy 17 با فضای دید بزرگتر، صفحه نمایش 17.3 اینچی فول اچ دی دارد. HP Envy 17 مجهز به پردازنده اینتل و گرافیک انویدیا برای ارائه سریعتر فیلم ها و بازی های سه بعدی است. Envy 17 می تواند تا 2 ترابایت حافظه هارد دیسک برای ذخیره ساعت ها فیلم و هزاران عکس مجهز شود. Envy 17 همچنین دارای Beats Audio با چهار بلندگو و ساب ووفر دو درایو است. نوت بوک HP Envy 17 در تاریخ 5 ژوئن با قیمت پایه 699 دلار عرضه خواهد شد.

HP Pavilion TouchSmart 11 با قیمت پایه اقتصادی 399 دلار شروع می شود. این یک لپ تاپ با صفحه نمایش لمسی سبک و نازک با صفحه نمایش 11 اینچی است. TouchSmart 11 یکی از لپ‌تاپ‌های کوچک‌تر با امکانات کامل در بازار است و قیمت آن برای رقابت با تبلت‌های سیستم‌عامل موبایلی است. 26 ژوئن منتشر می شود.

نوت‌بوک HP Pavilion 15 یک لپ‌تاپ معمولی و ارزان‌قیمت است. دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی HD، صفحه کلید با صفحه کلید عددی، و انتخاب رنگ بیرونی مشکی درخشان یا بنفش سلطنتی است. دی‌وی‌دی‌ها را با استفاده از درایو نوری یکپارچه با SRS Premium HD تماشا کنید و لپ‌تاپ با فضای ذخیره‌سازی هارد دیسک 1 ترابایتی عرضه می‌شود. نوت بوک HP Pavilion 15 در تاریخ 5 ژوئن با قیمت 429 دلار عرضه می شود

dell.tehran
dell.tehran

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋