فروشگاه تجهیزات خانگی

فروشگاه تجهیزات خانگی

فروش آیفون تصویری جک درب پارکینگ دوربین مداربسته
 ۱ نفر را دنبال می کند

ارز دیجیتال

 

 

شاید تا به حال نام بیت کوین و اتریوم را شنیده باشید، بدون شک این اخبار به گوش شما خورده است که چگونه مردم با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال سعی دارند تا درآمد میلیونی کسب کنند. اما ما در این گزارش قصد داریم تا در ابتدا شما را با مفهوم ارز دیجیتال، انواع آن و ضرورت آشنایی با این حوزه از طریق پلتفرم‌های آموزشی معتبر آشنا کنیم. ارزهای دیجیتال برای رفع مشکلات ارزهای سنتی و گرفتن قدرت واسطه‌ها در ایجاد تورم شکل گرفته‌اند. به طور کلی رمز ارزهای دیجیتال بسیاری از ویژگی‌های پول را دارا هستند و در عین حال سعی می‌کنند تا مشکلات دیگری را نیز در دنیای واقعی حل کنند. از طرفی افزایش قیمت رمز ارزها به مرور زمان آنها را به یکی از پر سودترین روش‌های سرمایه گذاری در دنیا تبدیل کرده است. 

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال شکل دیجیتالی پول است که وسیله مبادله امن تری را برای تمام مردم دنیا به صورت یک واحد پول مشترک فراهم کرده‌است؛ مزیت بزرگ ارزهای دیجیتال این ویژگی است که تراکنش‌های آن عمومی، غیرقابل برگشت، عمدتا غیرقابل هک هستند و توسط مردم کنترل می‌شوند و به این صورت کاربران و امور مالی دیجیتال آنها بیشتر محافظت می‌شوند. البته، ارزهای دیجیتال با مزایای مثبت دیگری نیز همراه هستند. در ادامه این گزارش به بررسی 4 دلیل مهم و کلیدی که چرا مردم باید درباره ارزهای دیجیتال اطلاعات داشته باشند، خواهیم پرداخت.

ارز دیجیتال متعلق به همه مردم است

ارزهای دیجیتال مشابه هر ارز سنتی و ملی دیگر در دنیا اما با چند تفاوت اساسی هستند، ارزهای سنتی یا فیات معمولا توسط یک نهاد دولتی ایجاد و پشتیبانی می‌شوند و هر کسی که صاحب ارز یک کشور خاص باشد دارای یک "IOU" صادر شده توسط کشور مربوطه است. اما ارزهای دیجیتال ماهیت متفاوتی داشته و به مرور زمان باعث ایجاد تورم نمی‌شوند، بلکه ارزش آنها براساس آنچه که افراد تمایل دارند؛ معامله کنند، تعیین می‌شود. در نظرداشته باشید، این واقعیت که ارز دیجیتال غیرمتمرکز است، نقش اساسی در نحوه تعیین ارزش آن دارد. به زبان ساده تر می‌توان گفت که هیچ کس مالک یک ارز دیجیتال نیست یا آن را تنظیم نمی‌کند. ارزش یک ارز دیحیتال تابع هوس های سیاسی یک کشور یا سیاست پولی بانک مرکزی نیست.

 

مشاهده:  قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال

فروشگاه تجهیزات خانگی
فروشگاه تجهیزات خانگی فروش آیفون تصویری جک درب پارکینگ دوربین مداربسته

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋