فروشگاه تجهیزات خانگی

فروشگاه تجهیزات خانگی

فروش آیفون تصویری جک درب پارکینگ دوربین مداربسته
 ۱ نفر را دنبال می کند

آموزش رمز ارز به زبان ساده

با اینکه استخراج ارزهای دیجیتال در گذشته‌ای نه چندان دور یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال محسوب می‌شد. اما در حال حاضر به علت گران شدن هزینه‌ تهیه دستگاه‌های ماینینگ و سختی شبکه بلاک چین چندان به صرفه نیست. درواقع برای علاقه مندان به بارا ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی، استخراج ممکن است صرفا به عنوان یک سرگرمی و راهی برای کسب درآمد غیر فعال ارزشمند باشد.

آموزش استخراج ارز دیجیتال در سال 2022

برای کسب درآمد معقول از استخراج ارز دیجیتال، به دستگاه‌های ASIC یا GPU در تعداد بالا نیاز دارید که بهترین مدل این دستگاه‌ها  1000 دلار یا بیشتر قیمت دارند. بسته به ارز دیجیتالی که استخراج می‌کنید و نحوه تغییر قیمت آن، کسب درآمد از دستگاه استخراج می‌تواند شش ماه، یک سال یا بیشتر طول بکشد و در این بین ممکن است وسایل شما منسوخ یا خراب شوند.

 

هزینه برق مصرفی دستگاه‌های ماینر نیز یکی از عواملی است که باید به آن توجه شود؛ استخراج ارزهای دیجیتال معمولاً انرژی بر است و شما بدون برق ارزان، پول زیادی به دست نخواهید آورد. اگر می‌خواهید از ارز دیجیتال مورد علاقه خود حمایت کنید یا مایلید زمان زیادی را برای به حداکثر رساندن سود صرف کنید، ماینینگ برای شما گزینه مناسبی است.

 

با این حال، بیشتر سرمایه گذاران احتمالاً متوجه خواهند شد که استخراج ارز دیجیتال با بودجه محدود ارزش سرمایه‌گذاری را ندارد. اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه کسب درآمد از کریپتوکارنسی را میتوانید در وبسایت آموزش ارز دیجیتال ارز تودی مطالعه کنید.

فروشگاه تجهیزات خانگی
فروشگاه تجهیزات خانگی فروش آیفون تصویری جک درب پارکینگ دوربین مداربسته

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋