ماشین سازی دایکات پک

ماشین سازی دایکات پک

دایکات پک سازنده کلیه ماشین آلات کارتن سازی اعم از چاپ و برش ،چاک زن، دایکات ، لمینت و تسمه کش

راه اندازی خط تولید کارتن سازی

برای راه اندازی خط تولید کارتن سازی عوامل مختلفی سر راه شما قرار می گیرد. کارتن که امروزه بخش مهمی از صنایع بسته بندی را به خود اختصاص داده است در واقع از کاغذ که مهمترین ماده اولیه در تولید این محصول می باشد ساخته می شود. امروزه صنعت بسته بندی از اهمیت زیادی برخوردار است و بیشتر تولید کنندگان سعی می کنند تا محصول نهایی به بهترین شیوه ممکن در بازار عرضه شود و به دست مشتری برسد.

برای همین است که تمامی محصولات موجود در بازار با یک بسته بندی متفاوت عرضه می شوند و هر محصول یک جعبه اختصاص به خود دارد که معرف محصول و مشخصات آن می باشد.

قبل از راه اندازی خط تولید کارتن سازی باید یک منبع معابر برای تهیه مواد اولبه پیدا کنید چون اگر از قبل بدون فکر به تهیه مواد اولیه تمام تجهیزات این کارگاه را تهیه کنید و ان را راه اندازی کنید قطعا با مشکل تهیه مواد مواجه خواهید شد و در این بین وقفه طولانی در شروع و راه اندازی خواهید داشت.

در ماشین سازی دایکات پک ما به شما بهترین مشاوره ها را جهت راه اندازی خط تولید کارگاه کارتن سازی ارائه میدهیم .

برای تاسیس کارخانه و کسب و کار این صنعت باید ابتدا تعیین کنیم که با چه مقدار سرمایه و در چه سطحی میخواهیم فعالیت خود را شروع کنیم. با توجه به توانائی مالی امکان برپایی این حرفه را در دو سطح کارگاه و یا کارخانه می توانیم پی ریزی کنیم.

 مطمئنا در صورت داشتن پشتیبانی مالی مناسب، بهتر است از ابتدا در فکر تاسیس کارخانه کارتن سازی باشیم. تاسیس کارخانه همانگونه که گفته شده نیاز به سرمایه اولیه مناسبی دارد تا در ماه های اول بتوان هزینه های جاری کارخانه و  پرسنل و همچنین هزینه های در گردش را از سرمایه اولیه پرداخت کرد تا در طی فرآیند تولید، نمودار در آمد رشد نماید و بتواند علاوه بر هزینه های خود کارخانه سود آوری نیز داشته باشد.

 لازم به ذکر است عدم تامین مالی در ماههای اولیه، امکان تعطیلی زودهنگام و در نهایت ورشکستگی واحد صنعتی را در پی خواهد داشت. البته این قاعده برای راه اندازی یک کارگاه نیز جاری می باشد با این تفاوت که هزینه برپا نگاه داشتن یک کارگاه نسبت به یک کارخانه به مراتب کمتر خواهد بود.

مهمتر از انتخاب برند یا کشور سازنده ماشین آلات کارتن سازی  می باشد. دستگاه هر چقدر با کیفیت باشد بلاخره نیاز به آموزش راه اندازی اولیه و سپس تعمیرات و نگهداری خواهد داشت. بنابراین بسیار با اهمیت هست از شرکتی تجهیزات خود را تهیه کنیم که دارای سابقه ارائه خدمات پس از فروش خوبی باشد.

 

 

ماشین سازی دایکات پک
ماشین سازی دایکات پک دایکات پک سازنده کلیه ماشین آلات کارتن سازی اعم از چاپ و برش ،چاک زن، دایکات ، لمینت و تسمه کش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋