اصغر زارعی

اصغر زارعی

من اصغر ام عاشق ابزارآلات و کار های فنی

بهترین گاوصندوق خانگی، مخفی، دیجیتالی و نسوز کدام بخریم؟

همانطور که همه می دانیم ، گاوصندوق های ایرانی بیش از 100 سال است که تولید می شوند ، بنابراین می توان با قاطعیت گفت که در مقایسه با محصولات مشابه خارجی ، گاوصندوق های ایرانی کم ندارند ، اما کیفیت و سطح استاندارد نیز بالاتر است.

گفته می شود که اگر می خواهید یک گاوصندوق ایمن ، با کیفیت بالا و قیمت مناسب بخرید ، به نمایندگی فروش ایمن ایرانی مراجعه کنید.

اما بهترین گاوصندوق در ایران کدام است؟ از جمله مارک های ایمنی ایرانی می توان به گنجبان گاوصندوق ، کاوه ایمن ، گنجینه گاوصندوق (GMP) و گاوصندوق خرم برترین برندهای ایران اشاره کرد. با این حال ، برخی از تولید کنندگان خوب در حال رشد هستند.

اکثر افرادی که برای خرید گاوصندوق ایرانی وارد بازار می شوند با این سوال روبرو می شوند ؛ بهترین گاوصندوق در ایران کدام است؟ با توجه به اینکه ممکن است در مورد انواع گاوصندوق ها با سوالات زیادی روبرو شوید ، تصمیم گرفتیم مقاله ای کامل برای معرفی بهترین گاوصندوق ها در ایران و پاسخ دادن به اکثر سوالات شما در این زمینه بنویسیم.

در این مقاله با مارک های معروفی مانند گنجینه گاوصندوق یا GMP safe ، گاوصندوق نیکا و گاوصندوق کاوه آشنا می شویم و چندین جعبه نسوز این مارک ها را به شما معرفی می کنیم.

در نهایت عزیز ، از شما می خواهیم که بهترین گاوصندوق های ایرانی را با جزئیات بیشتر مطالعه کنید ، به قسمت های مربوط به این شرکت ها مراجعه کرده و درباره محصولات مختلف گاوصندوق ها اطلاعات دقیق کسب کنید.

بهترین گاوصندوق های ایرانی کدامند؟

یکی از مهمترین سوالاتی که همه هنگام خرید با کیفیت ترین گاوصندوق می پرسند این است که بهترین مارک ایمن کدام است؟ آیا برای ایرانیان بی خطر است یا خارجی ها؟

بهترین گاوصندوق در ایران کدام است؟

 

در این مقاله علاوه بر معرفی بهترین مارک های گاوصندوق ایرانی ، کارکردهای گاوصندوق های با کیفیت را نیز برای شما توضیح می دهیم.

ما با 35 سال تجربه سعی می کنیم اطلاعات جامعی در مورد مارک های مختلف مانند گاوصندوق گنجبان ، گنجینه گاوصندوق یا GMP safe ، نیکا گاوصندوق و کاوه و دیگر مارک های با کیفیت ایرانی در اختیار شما قرار دهیم.

گاوصندوق ایرانی گنجبان

گنجبان یکی از اولین مارک های شناخته شده ایرانی با بیش از 35 سال سابقه در تولید گاوصندوق های ایرانی است و از شهرت زیادی برخوردار است.

یکی از ویژگی های این گاوصندوق استفاده از بتن روی درب گاوصندوق است که باعث می شود از آن به عنوان گاوصندوق بانکی استفاده شود.

قفل های این گاوصندوق از انواع مختلف قفل مکانیکی و قفل دیجیتال استفاده می کنند.شما می توانید با توجه به نیاز خود بهترین سیستم امنیتی ایمن را انتخاب کنید.

خدمات پس از فروش گاوصبان گاوصندوق از مارک های دیگر بالاتر است.علاوه بر 2 سال گارانتی ، می توانید از خدمات ایمن نصب و نگهداری مطمئن نیز برخوردار شوید.

کارشناسان گنجبان 24 ساعته پاسخگوی شما هستند ، می توانید در هر زمان از شبانه روز برای خرید بهترین گاوصندوق مشورت کنید.

همه گاوصندوق ها ضد حریق هستند و بسته به مدل خریداری شده می توانند حداقل 1 ساعت در دمای بالا مقاومت کنند.

مهمترین ویژگی گاوصندوق گنجبن طیف گسترده ای از محصولات و مدل ها است.شما می توانید گاو صندوق را متناسب با بودجه و طرح خود خریداری کنید.

گاوصندوق جی ام پی

گاوصندوق مقاوم در برابر آتش GMP یکی از بهترین گاوصندوق های ایران است: شرکت ایمن نسوز GMP با تجربه و سابقه درخشان خود در زمینه ساخت گاوصندوق های مقاوم در برابر آتش ، گاوصندوق و سایر محصولات ایمن ، قطعات زیر را تولید کرده است. به این کابینه بیمه ها اشاره خواهد کرد.

گاوصندوق نوع GMP GS550 صندوق آتش GMP معمولاً برای خانواده ها یا افرادی که اسناد و مدارک زیادی ندارند استفاده می شود ، علاوه بر اینکه کاملاً ایمن است ، حمل و جابجایی آن نیز آسان است.

گاوصندوق کاوه

شرکت صنعتی کاوه به عنوان بهترین مارک ایمن دارای گواهینامه های استاندارد بین المللی از جمله CE ، از سال 1300 هجری شمسی مشغول فعالیت در زمینه تولید تجهیزات اداری بوده است. سپس به عنوان اولین تولید کننده گاوصندوق های نسوز و سایر تجهیزات اداری ایمن در ایران و خاورمیانه به کار خود ادامه داد.

این گروه صنعتی در سال 1311 قانون ثبت شرکت در کشور عزیزمان را وضع کرد. با گسترش تجارت ، افتتاح دو قفل ساز و تولید کننده در و همچنین افزایش سبد محصولات ، گروه صنعتی کاوه در حال حاضر دارای بیش از 42 نوع محصول ایمن سبک و سنگین مقاوم در برابر آتش ، ضد سرقت ، طاق انواع کلاس درب ، درب های بانکی و خانگی و فرار ، انواع درهای ضد سرقت ، ضد حریق ، ضد انفجار ، سرورها و غیره.

اندازه های مختلف گاوصندوق ، اسناد امنیتی ، کابینت های نمایش جواهرات ، جواهرات فروشی و سایر محصولات با بهترین کیفیت ارائه می دهد. این نوع عملکرد و سابقه باشکوه گاوصندوق کاوه آن را به عنوان یکی از گروه های با عنوان بهترین مارک گاوصندوق تبدیل کرده است. 

گاوصندق ایرانی گنج بان

شرکت ایمن گنجبان یکی دیگر از تولیدکنندگان گاوصندوق عالی در ایران است. گنجبان در واقع یک مرکز فروش ایمن حرفه ای و تولید کننده جعبه های نسوز ، درهای طاق و کابینت های بایگانی است و از سال 1985 با استفاده از تکنولوژی روز و بهره مندی از متخصصان و تکنسین های ماهر شروع به کار کرده است.

گاوصندق ایرانی خرم

به گفته شرکت امن خرم ، تأسیس خرم را می توان در آغاز قرن بیستم و اندکی پس از پایان جنگ جهانی اول جستجو کرد. به گفته این شرکت ، در سال 1297 ، محمد هلام ، فرزند پروفسور حسن بنا (معروف به معمار باشی) ، به عنوان یکی از بنیانگذاران صنعت فلزات و صنایع جعبه نسوز ایران ، مهندسی صنایع را در ایران تحصیل کرد. فناوری پایه. صنعت به دلیل علاقه شدید به هنرستان آلمان ، با پشتکار زیاد و کمک سندان به عنوان پایتخت اولیه خود ، یک کارگاه آهنگری در امین حضور تأسیس کرد و راهی را آغاز کرد که تا به امروز ادامه داشته است. از آن زمان به بعد ، برند خرم به نمادی از اعتماد مردم ایران به محصولات این شرکت تبدیل شد.

گاوصندق ایرانی سدید

گاوصندوق سدید دارای نام تجاری سادید است که به معنی سخت ، محکم و پایدار است.این فناوری توسط ایمان گستر سدید در سال 2016 در زمینه طراحی و تولید محصولات ایمن تاسیس شد. جعبه سدید با طراحی منحصر به فرد کاملاً از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و پیشرفته ترین ماشین آلات تولید قطعات ساخته شده است.

این بسیار خوب است که بدانید همه محصولات سدید از طریق آخرین نرم افزار مهندسی ، فرایند طراحی و آزمایش های مختلف خرابکاری ، سرقت و آتش سوزی مجازی می شوند تا محصولات کاملاً متفاوت و ایمن را در اختیار مشتریان قرار دهند.

بهترین گاوصندوق های خارجی کدامند؟

 

 

گاوصندوق خارجی نیکا

گاوصندوق نیکا با تمام عملکردهای یک گاوصندوق حرفه ای یکی از بهترین مارک های خارجی در بازار گاوصندوق ایران است. این گاوصندوق ساخت کشور کره است و تمام استانداردهای معتبر گاوصندوق را برآورده می کند.

صندوق امانات نیکا برای خانوارها ، موسسات مالی و اعتباری ، بانک ها ، سازمان ها ، شرکت ها ، مغازه ها ، مغازه ها و هر مکانی که پول ، اسناد مالی ، اسناد قانونی ، اوراق بهادار و سایر اسناد ارزشمند باید با خیال راحت ذخیره شود.

گاوصندوق خارجی ایگل

همانند نیکا ، Eagle Safe Company یک شرکت کره ای است که از سال 1972 گاوصندوق تولید می کند. از آنجا که شرکت ایمن عقاب دارای سابقه طولانی است ، از مواد با کیفیت بالا و جدیدترین تجهیزات برای ساخت گاوصندوق های اداری و خانگی استفاده می کند که همگی دارای عملکرد ضد حریق و ضد سرقت هستند ، این شرکت سهم زیادی از بازار امنیت را به دست آورده است. در کره و جهان.

گاوصندوق خارجی آیکو

گاوصندوق آیکو یا ایکو ساخت ژاپن است و ساختار بسیار محکمی دارد. جعبه از مواد نسوز مانند دولومیت ، خاک رس ، بوکسیت ، کرومیت و دیاتومیت ساخته شده است.

خوب است بدانید که بهترین گاوصندوق های خانگی اکو می تواند در دمای 940 درجه تا 1 ساعت شلیک کند ، در حالی که گاوصندوق دفتر ECO می تواند در دمای 1040 درجه شلیک کند. برای مشاهده لیست کامل گاوصندوق های خانگی ، لطفاً به صفحه خرید گاوصندوق های ارزان قیمت خانه مراجعه کنید.

لیست قیمت روز گاوصندوق و صندوق الکترونیکی

گاوصندوق مدل 250SKK

 

۲,۵۰۰,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

گاوصندوق سدید مدل 2000L

 

۳۳,۵۰۰,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

گاوصندوق سدید مدل 500 Mal

 

۶,۶۵۰,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

گاوصندوق خرم مدل  EF 20

 

۱,۸۵۰,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

گاوصندوق مدل S550

 

۷,۰۰۰,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

گاوصندوق مدل 250SKK

 

۲,۴۸۰,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

گاوصندوق گنجینه مدل GS 850

 

۱۰,۴۲۰,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

گاوصندوق سدید مدل مدل 1000D

 

۱۵,۲۵۰,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

گاوصندوق مدل 150Skk

 

۱,۵۸۰,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

گاوصندوق گنجینه مدل GS1200 TVM

 

۱۲,۸۰۰,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

گاوصندوق گنج بان کد 250KR

 

۵,۴۴۰,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

گاوصندوق مدل 250kk

 

۱,۴۵۰,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

گاوصندوق خرم مدل 50دژ

 

۷,۵۰۰,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

گاوصندوق مدل 250kk

 

۱,۹۸۰,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

گاوصندوق گنجینه کد 250KK

 

۴,۳۰۰,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

گاوصندوق گنجینه کد 250KR

 

۴,۸۰۰,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

گاوصندوق گنجینه کد 150KR

 

۳,۹۰۰,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

گاوصندوق مدل 200Skk

 

۱,۶۸۰,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

گاوصندوق مدل 150Skk

 

۱,۹۵۰,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

گاوصندوق صندوق ایران کاوه مدل 75k

 

اصغر زارعی
اصغر زارعی من اصغر ام عاشق ابزارآلات و کار های فنی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋