در تو در

در تو در

www.dartudar.com

بهترین هود آشپزخانه برای شما

بهترین هود آشپزخانه یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه است که وظیفه حفظ سلامتی و ایمنی را به عهده دارد. هود آشپزخانه که با جذب دود و بوی غذا، تلاش میکند که هوای آشپزخانه را پاکسازی کند و در عین حال از تجمع چربی و آلودگی در آشپزخانه جلوگیری می کند.

امروزه تنوع زیادی از هودهای آشپزخانه در بازار وجود دارد که از نظر شکل، جنس، قدرت مکش و امکانات به یکدیگر متفاوت هستند. انتخاب هود مناسب به عوامل مختلفی مانند اندازه آشپزخانه، نوع اجاق گاز، بودجه و سلیقه شخصی بستگی دارد.

در چندین سال قبل خیلی از افراد از انواع هود آشپزخانه به دلایل مختلفی مانند صدای آزاردهنده دوری می‌کردند اما امروزه ظهور مدل‌های عالی مثل انواع بهترین هود آشپزخانه بی‌صدا این مشکل را پایان داده‌اند. همچنین ساخت و طراحی‌های خلاقانه از جمله هود توکار یا هود مخفی به این عرصه اضافه شده‌اند که زیبایی و پرستیژ آشپزخانه را شدت می‌بخشند. چون تنوع هود آشپزخانه بسیار گسترده است، مهم نیست آشپزخانه یا کابینت شما چه مدل یا چه شکلی باشد. پس در نتیجه شما می‌توانید نوع مطابق نیاز خود را یافت کنید.

 

 

انواع هود آشپزخانه

با توجه به کارایی و نوع نصب در آشپزخانه انواع هود به دسته های زیر تقسیم بندی میشود:

 هود مورب: یکی از پرطرفدارترین هود آشپزخانه از نوع مورب است. طراحی این نوع هود در حالت زاویه‌دار می‌باشد که جذابیت آن را دوچندان کرده است. هود مورب آشپزخانه در طرح های مختلفی تولید و عرضه شده که این تنوع با استفاده از متریال هایی مثل شیشه ، استیل یا مخلوطی از این دو باعث هماهنگی شگفت انگیز با طراحی آشپزخانه شما خواهد شد.

هود توکار یا مخفی: هود توکار آشپزخانه یکی از انواعی است که همواره متقاضیان زیادی داشته است. به‌خوبی جای گرفتن این هودها برای کسانی که آشپزخانه کوچکی دارند یا حتی خواستار فضایی مرتب‌تر هستند، بسیار مناسب است.

هود شومینه‌ای: هودهای شومینه‌ای که موازی با اجاق گاز شما قرار می‌گیرند، عملکرد مناسب و ویژه‌ای از خود نشان می‌دهند. این نوع برای کسانی که به دنبال طراحی خاص و جدید هستند، یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌آید.این نوع از هود ها که به هود T (تی) شکل هم معروف هستند از ترکیب شیشه و استیل نتیجه شگفت انگیزی را خلق میکنند.

هود زیر کابینتی: هودهای زیر کابینتی همان‌طور که نام آن نشان میدهد، این نوع از هود ها به زیبایی زیر کابینت و بالای اجاق گاز شما نصب می‌شود تا تمامی چربی و بوهای نامطبوع را از بین ببرد. این نوع از هود ها که امروزه طرحی کلاسیک و قدیمی به حساب می آید هنوز هم طرفداران خود را دارد و شرکت های تولید کننده به ادامه ی تولید آنها اصرار دارند البته از ویژگی‌های بسیار مهم دیگر این هود زیر کابینتی قیمت ارزان آن هم می‌باشد.

هود جزیره: هود های جزیره ای از آخرین طرح های ارائه شده در صنعت دکوراسیون خانه است که از بالا آویزان شده و جلوه زیبایی به آشپزخانه میدهد. این نوع هود آشپزخانه از جذاب‌ترین هودها به حساب می‌آید.

بهترین هود آشپزخانه ایرانی

شرکت های زیادی در ایران اقدام به تولید هود میکنند که در ادامه به بهترین ها و با کیفیت ترین برند هود آشپزخانه اشاره خواهیم کرد.

هود آشپزخانه اخوان

شرکت اخوان بیش از پنجاه سال سابقه تولیدات لوازم آشپزخانه دارد و همین باعث شده است که هودهای اخوان یکی از مدل‌های بهترین هود آشپزخانه ایرانی به شمار آیند. تنوع در مدل ها استفاده از متریال با کیفیت ، خدمات پس از فروش عالی از مهم ترین ویژگی های این برند مطرح تجهیزات آشپزخانه است.

هود آشپزخانه استیل البرز

یکی دیگر از مطرح ترین مارک هود آشپزخانه استیل البرز است که حتما به گوش شما آشناست. استیل البرز تولید کننده هود های مورب، مخفی ، شومینه ای و ... با کیفیت و زیبایی مثال زدنی است که در سراسر ایران دارای نمایندگی فروش و خدمات میباشد.

هود آشپزخانه کن

یکی از ممتازترین فعالان تولید تجهیزات آشپزخانه شرکت کن است که با تنوع گوناگون هود آشپزخانه در انواع توکار، مورب، شیشه‌ای، زیر کابینتی و جزیره را عرضه داشته است همه هود های کن در میان کالاهای مرغوب قرار گرفته‌اند.

تولید کننده های هود آشپزخانه به همین چند تولید کننده خلاصه نمیشوند و مطمئنن اسم های زیادی مثل بیمکث، ایلیا استیل ، آلتون و ... به گوش شما رسیده که همه از پرچمداران این صنعت در ایران هستند.

در تو در
در تو در www.dartudar.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋