darooboom.pharmacy

darooboom.pharmacy

پودر کلاژینو برای جوانسازی پوست صورت

پودر کلاژینو یکی از بهترین مکمل های تقویت کننده برای جوانسازی پوست و حفظ استحکام مفاصل و استخوان است. این مکمل حاوی کلاژن با جذب بالاست که علاوه بر چین و چروک ها، لک های پوستی را نیز کمرنگ می کند. همچنین پوست را آبرسانی کرده به طوریکه پوست کشیده و شفاف دیده می شود.

پودر کلاژینو از برند ویشاردی تی کو فرانسوی است که در هر بسته آن تعداد 30 عدد ساشه موجود است. این ساشه های پودری را می توان روزانه در نوشیدنی های گرم و سرد حل کرده و میل نمایید.

معمولا تولید کلاژن در بدن از سنین 30 سالگی به بعد کمتر می شود و اولین علائم و نشانه های پیری روی پوست نمایان می گردد. افراد بسته به ژنتیک و الگوی سبک زندگی زودتر یا دیرتر با این علائم روبه رو خواهند شد. اما به طور کلی سنتز کلاژن با افزایش سن کم می شود. مصرف مکمل های کلاژن ساز مانند پودر کلاژینو به تقویت کلاژن بدن کمک می کند و مانند کلاژن طبیعی بدن جذب می شود.

پودر کلاژینو در دو بسته بندی صورتی و آبی رنگ تولید می شود. پودر کلاژینو آبی نمونه قدیمی تر و حاوی کلاژن هیرولیز شده خالص می باشد. کلاژینو صورتی با ترکیبات مغذی دیگری مانند ویتامین C، بیوتین و زینک و هیالورونیک اسید علاوه بر تحریک کلاژن سازی پوست مانند آنتی اکسیدان عمل کرده و وضعیت پوست را بهبود می بخشد، افتادگی و شل شدن پوست را از بین می برد، هم چنین به ترمیم سریع تر زخم ها کمک می کند.

همان طور که اشاره شد کلاژن فقط در زیبایی و جوانسازی پوست نقش ندارد بلکه در سلامت مفاصل و استخوان ها نیز مفید می باشد. کاهش کلاژن و ساییدگی مفاصل از مشکلات رایجی است که نه تنها افراد مسن بلکه جوانان نیز با آن دست به گریبان هستند. درد، التهاب و خشکی مفاصل به مرور موجب بروز آرتروز در افراد می شود. یکی از بهترین مکمل های پیشگیرانه برای این منظور قرص و پودرهای کلاژن ساز همانند کلاژینو ویشاردی است.

مکمل کلاژن در دو نوع پودر و قرص عرضه می شود. پودر قابلیت حل شدن در مایعات سرد و گرم را دارد همچنین می توان آن را به سوپ، آش و خورشت های متنوع اضافه نمود. روش های مصرف پودر کلاژن متنوع است و هر فردی بنا به ذائقه خود می تواند آن را میل کند.

روش دیگری که بسیار رایج است مصرف پودر کلاژن با قرص های جوشان ویتامین C است. ویتامین سی یکی از ویتامین های ضروری برای افزایش کلاژن سازی است. اگر که یک عدد قرص ویتامین سی جوشان را در یک لیوان آب حل کنید می توانید یک ساشه از کلاژن پودری را نیز به آن بیفزایید. به این ترتیب تاثیر گذاری آن دو چندان می شود.

قرص کلاژن ساز برای افرادی که فرصت کافی برای آماده سازی نوشیدنی یا... را ندارند مناسب تر است. تنها کافی است قرص کلاژن را در کشو میز یا کیف خود قرار دهید و روزانه در هر جایی که هستید آن را با یک لیوان آب میل کنید.

از دیگر فواید پودر کلاژینو حفظ تناسب اندام است. این مکمل با ایجاد حس سیری میل به مصرف مواد غذایی را در فرد کاهش داده و از پر خوری جلوگیری می کند. مکمل کلاژینو حاوی پروتئین بوده و انرژی لازم برای فعالیت های روزانه را تا حدی تامین می کند.

بهترین زمان مصرف پودر کلاژن، صبح همراه با چای، شیر، آبمیوه یا آب است که می توان یک تا دو ساشه پودر کلاژن را در این مایعات حل کرد. بهترین زمان برای مصرف قرص کلاژن قبل از خواب توصیه شده است.

تاکنون از مصرف پودر کلاژینو عارضه جانبی خاصی گزارش نشده است. با این حال حتما به دستورالعمل مصرف نوشته شده روی محصول با دقت توجه کنید یا نظر داروساز داروخانه را از نحوه مصرف و تداخل با سایر داروهای مصرف جویا شوید.

 

 

darooboom.pharmacy
darooboom.pharmacy

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋