darkoobwebdesign

darkoobwebdesign

راه اندازی سایت برای فست فود

رستوران‌داران در ایجاد ایده‌های خلاقانه برای یک کسب‌وکار، سرو غذاهای لذیذ و ایجاد تجربه‌های فوق‌العاده برای مهمان سرآمد هستند. و اکنون، به طور فزاینده‌ای، یک جزء حیاتی از آن تجربه مهمان دیجیتال است. وب سایت شما درب ورودی جدید کسب و کار شما است. از آنجایی که رستوران شما سفارش دیجیتالی شما را تکمیل می کند و پیشنهادات تحویل و تحویل را کامل می کند، مهم تر از همیشه است که وب سایت رستوران شما به خوبی بهینه شده باشد و به راحتی میهمانان رستوران شما را به صورت آنلاین کشف کرده و دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند. وب سایت شما پایه و اساس استراتژی بازاریابی رستوران شما است.

صاحبان رستوران‌ها اکنون فرصتی بی‌نظیر دارند تا تجربیات مهمانان خود را، چه به صورت آنلاین و چه حضوری، برای ایجاد وفاداری و تبدیل مهمان‌های معمولی به مهمان‌های همیشگی تنظیم کنند. با توجه به اینکه 89 درصد از مشتریان قبل از بازدید حضوری در مورد رستوران ها به صورت آنلاین تحقیق می کنند، وب سایت شما بستری برای اولین تعامل مهمانان شما با کسب و کار شما است.

 

چه چیزی در وب سایت رستوران خود قرار دهید

1. موارد اساسی: آدرس، شماره تلفن، و ساعت کار

از اصول اولیه شروع کنید.آدرس، شماره تلفن و ساعات کاری شما باید جلو و مرکز صفحه اصلی شما باشد. می‌خواهید مکان شما را تا حد امکان برای مهمانانتان آسان کنید، بنابراین کاری نکنید که مردم برای یافتن آن اطراف کلیک کنند. در همین راستا، اگر رستوران شما چندین مکان دارد، همه آنها را فهرست کنید. فراتر از تجربه کاربری آسان، فهرست کردن اطلاعات کلیدی دقیق در صفحه اصلی می تواند به بهبود رتبه شما در نتایج جستجوی Google کمک کند.

2. لینک مستقیم به رسانه های اجتماعی

ایجاد یک تجربه برند ثابت - در وب سایت شما، حضوری، از طریق ایمیل و در رسانه های اجتماعی - برای تلاش های بازاریابی شما بسیار مهم است. همچنین می‌خواهید تا حد ممکن ارتباط مهمانان با شما را آسان‌تر کنید و اتصال رسانه‌های اجتماعی به وب‌سایت‌تان راهی آسان برای انجام این کار است.

صفحات رسانه های اجتماعی خود را به برند، منو و فرهنگ خود وفادار نگه دارید - بدون توجه به کانال. استراتژی رسانه های اجتماعی شما باید به طور کلی منطقی باشد، اما همچنین می توانید محتوا را طوری تنظیم کنید که برای پلتفرم منطقی باشد. اینستاگرام را با عکس های زیبا یا عکس های پشت صحنه بصری نگه دارید. از فیس بوک برای اشتراک گذاری به روز رسانی ها و ایجاد و تبلیغ رویدادها استفاده کنید.

3. منوی خود را برجسته کنید

بر اساس نظرسنجی اخیر OpenTable، 93 درصد از مصرف کنندگان قبل از اینکه تصمیم بگیرند کجا غذا بخورند، به منوی رستوران نگاه می کنند. بنابراین مطمئناً می خواهید منوی خود را در وب سایت خود قرار دهید. اما روش خاصی برای انجام آن وجود دارد تا آن را تا حد امکان برای مهمانان خود در دسترس قرار دهید. بازدیدکنندگان وب‌سایت می‌خواهند منوی شما را به سرعت و به آسانی مشاهده کنند، اغلب از گوشی‌های هوشمندشان. منوها باید در یک صفحه وب آسان برای یافتن (و به اشتراک گذاری آسان) فهرست شوند که هم در صفحه اصلی وب سایت شما و هم در نتایج Google یافت می شود. و مطمئن شوید که PDF یا تصویر نیست، بلکه از HTML برای جستجوی آسان استفاده می کند.

4. بهینه سازی سفارش آنلاین

طبق تحقیقات Toast، تقریباً 82٪ از مهمانان ترجیح می دهند مستقیماً از وب سایت یک رستوران سفارش دهند. این یک پیروزی برای شما است، اما باید مطمئن شوید که مهمانان پس از ورود به صفحه اصلی شما، به راحتی از شما سفارش می دهند. منوی خود را به نمایش بگذارید و بازدیدکنندگان سایت را به اطلاعات مهمی که ممکن است نیاز داشته باشند نشان دهید، همه اینها در حالی که وب سایت خود را با فناوری هایی مانند نرم افزار سفارش آنلاین و رزرو ادغام می کنید. بسیاری از رستوران‌های Toast با دکمه بزرگ «سفارش آنلاین» درست در صفحه اصلی خود که مهمانان را به صفحه سفارش آنلاین متعلق به آنها هدایت می‌کند، به موفقیت دست یافته‌اند.

5. کارت هدیه و کالا را ارائه دهید

کارت های هدیه و کالا هر دو راه های آسانی برای افزایش درآمد هستند. و آنها راه های آسانی برای مهمانان وفادار شما هستند تا عشق خود را به رستوران شما نشان دهند. برای رستوران‌ها، کارت‌های هدیه اساساً به‌عنوان یک وام کوچک برای جریان نقدی فوری عمل می‌کنند - و می‌توانید روی بازگشت آن مشتری در زمان دیگری حساب کنید. مطمئن شوید که کارت‌های هدیه را در جلو و در مرکز وب‌سایت خود تبلیغ کنید تا پیدا کردن کارت‌های هدیه و سفارش آنلاین برای مهمانان آسان‌تر شود.

6. وفاداری را برجسته کنید

برنامه‌های وفاداری برای تبدیل مهمان‌های معمولی به مهمانان همیشگی کلیدی هستند. همراه با سفارش آنلاین و کارت های هدیه، مطمئن شوید که درخواست ثبت نام برای وفاداری در جلو و مرکز وب سایت شما باشد. برنامه وفاداری شما می تواند کاملاً مطابق با مفهوم شما باشد. به عنوان مثال، می توانید به مهمانان برای دهمین بوریتو یا دهمین بازدیدشان جایزه بدهید. با وفاداری نان تست، مهمانان چه در فروشگاه غذا بخورند و چه به صورت آنلاین سفارش دهند، به طور خودکار امتیاز جمع می کنند. حساب های وفاداری مرتبط با کارت اعتباری مهمان این کار را آسان می کند.

7. ثبت نام ایمیل را تشویق کنید

بازاریابی ایمیلی یک راه عالی برای ایجاد روابط با مشتری است تا مهمانان بارها و بارها برگردند. ثبت نام وفاداری یکی از راه های عالی برای جمع آوری ایمیل های مشتریان است، اما تنها راه نیست. اعلان های ثبت نام را در هر نقطه تماس مشتری بگنجانید: همانطور که مهمانان رزرو می کنند. یک خط روی چک یا کارت نظر ارائه شده بعد از غذا؛ از طریق کانال های اجتماعی رستوران شما؛ و به خصوص در وب سایت رستوران شما.

8. شامل عکس های جذاب

تصویرسازی موثرترین راه برای ارسال پیامی در مورد کسب و کار شما به مهمانان احتمالی است. عکس‌ها نشان می‌دهند که وقتی مهمان‌ها به رستوران می‌آیند یا آنلاین سفارش می‌دهند، چه انتظاراتی باید داشته باشیم و منتظر آن باشیم. اگر بتوانید پاسخ "اوه - که خوب به نظر می رسد" از بازدیدکنندگان وب سایت برانگیزید، قبلاً آنها را جلب کرده اید. استراتژی رسانه های اجتماعی و عکاسی وب سایت خود را در یک کمپین عالی اینستاگرام ترکیب کرد. مهمانان عکس های غذای خود را با برچسب به اشتراک گذاشتند و از تصاویر آنها برای ساخت یک گالری آنلاین در وب سایت رستوران استفاده شد.

9. داستان خود را بگویید

این یک راه عالی برای مردم است تا درباره مفهوم رستوران و آنچه کسب و کار شما نشان می دهد بیشتر بیاموزند. وب سایت شما مکانی عالی برای نمایش شخصیت و تاریخچه رستوران شما است. آیا از مزارع محلی محصول تهیه می کنید؟ آیا رستوران به نام مادر شما نامگذاری شده است؟ در بخش «درباره ما» یا «داستان ما» وب سایت به بازدیدکنندگان خود در مورد آن بگویید.

10. قابلیت دسترسی ADA

قبل از راه اندازی وب سایت جدید و بهبود یافته خود، اطمینان حاصل کنید که برای هر مهمان احتمالی قابل دسترسی است. مواردی که باید دوبار بررسی شوند عبارتند از:

آیا تصاویر شما حاوی متن جایگزین هستند که توضیحات متنی را برای تصاویری که در صفحه شما هستند ارائه می‌کند و به افراد کم بینا کمک می‌کند؟

آیا برچسب فرم برای مهمانان دارید که از صفحه‌خوان‌ها برای تفسیر و تعامل با فیلدهای فرم‌های شما استفاده می‌کنند؟

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما برای همه مهمانان قابل دسترسی است تا مکان شما را پیدا کنند، منو را مشاهده کنند، سفارش آنلاین انجام دهند، رزرو کنند و هر عملکرد دیگری که در دسترس دارید. در اینجا درباره استانداردهای دسترسی ADA بیشتر بدانید.

طراحی سایت رستوران

شما می توانید سفارشات طراحی سایت خود به شرکت دارکوب بسپارید. شرکت دارکوب با بیش از 20 سال سابقه در زمینه طراحی وب سایت حرفه ای فعالیت دارد. دارکوب طراحی سایت برای رستوران، کافه و فست فود را با قالب های متنوع طراحی مرده استو شما میتوانید سفارش ساخت وب سایت کافه و رستوران را به با خیال آسوده به داکوب بسپارید.

چگونه می‌توانید مهمان‌ها را جذب کنید، وقتی گزینه‌هایی که رستوران‌ها برای بیرون‌بر و تحویل دارند پایانی ندارد؟ و چگونه می توانید آنها را به عقب برگردانید؟ برند رستوران شما نقش اساسی دارد. برند شما فقط لوگو یا فونت شما نیست. این فقط هویت کسب و کار شما نیست. این است که چگونه بیان می کنید که هستید، چه چیزی را مطرح می کنید، و میهمانان می توانند از شما چه انتظاری داشته باشند. و فراتر از چهار دیوار شما گسترش می یابد: حضور آنلاین شما باید منعکس کننده موقعیت منحصر به فرد شما در هر نقطه تماس باشد.

darkoobwebdesign
darkoobwebdesign

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋