danahamlcom

danahamlcom

 ۱ نفر را دنبال می کند

معرفی پست ویژه

 

پست ویژه یکی از خدماتی است که شرکت قوی دانا حمل آن را ارائه می دهد با توجه به نیاز روز جامعه تصمیم گرفتیم تا این پست را به شما معرفی کنیم

بدون شک حمل و جابجایی مرسولات با توجه به نوع، وزن و جنس متفاوت خواهد بود. اداره پست برای سهولت و آسان شدن مرسولات پستی اقدام به راه اندازی سرویس های مختلفی نموده است که هر یک از آنها با توجه به نوع کاربرد و سرعت رسیدن مرسولات و مسیر آن دارای مشخصات و هزینه های خاصی می باشد. پست در تلاش است تا بتواند امکان رسیدن مرسولات پستی را سرعت ببخشد از اینرو پست ویژه را راه اندازی کرده است.

پست ویژه چند روزه است؟

شاید برای شما هم سوال ایجاد شده باشد که مرسولات در پست ویژه چند روزه میرسه؟ برای جواب به این سوال باید گفت: در صورتی که فرستند تا قبل از ساعت 10 صبح مرسوله پستی خود را به دفتر پست تحویل دهد کمتر از 24 ساعت مرسوله به گیرنده تحویل داده می شود. این کمترین زمان ممکن برای به مقصد رسیدن مرسولات پستی بوده است.
 

تفاوت پست ویژه شهرستان ها با تهران چیست؟

دریافت و فرستادن مرسولات پست ویژه شهرستان با تهران متفاوت است. در تهران روزانه چندین پرواز به شهرستان های مختلف انجام می گیرد که این موضوع کار را برای فرستادن مرسولات پست ویژه راحت تر می کند اما در برخی شهرستانها وجود پروازهای محدود و حتی امکان لغو شدن پروازها این کار را دچار تاخیر می کند. از اینرو معمولا مرسولات پستی به شهرستان هایی با این خصوصیات بیش از 24 ساعت زمان می برد.

برای مرسولات پستی این زمان بین 48 تا 72 ساعت متغیر می باشد. البته این زمان هم بستگی به این دارد که چه زمانی مرسوله به دفتر پست تحویل شده باشد. شرایط یاد شده شامل مرسولاتی می شود که تا قبل از ساعت ده صبح تحویل دفتر پست شده باشند. همچنین روزهای هفته مانند پنجشنبه در تاخیر رسیدن مرسوله به مقصد اثرگذار می باشد. در روزهای تعطیل و جمعه سرویس دهی پست تعطیل می باشد.

 

danahamlcom
danahamlcom

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋