danahamlcom

danahamlcom

 ۱ نفر را دنبال می کند

اشنایی با شهر دبی و واردات کالا در این شهر

یکی از اعضای سازمان تجارت جهانی است و دبی شریک تجاری مهمی برای تقریباً 32 کشور در سراسر جهان است. کالاهای اصلی صادراتی شامل گاز طبیعی و نفت خام و همچنین مواد غذایی و محصولاتی است که مجددا صادر خواهند شد. دبی همچنین فلزاتی مانند آلومینیوم یا مس صادر می کند که شرکای اصلی صادرات ژاپن، کره جنوبی، تایلند، هند و ایران هستند.

واردات کالا از دبی به ایران از رونق بسیار بالایی برخوردار است، بیشتر از ۲۰ میلیارد دلار حجم تجارت بین ایران و امارات متحده عربی است و در این میان، دبی به‌ عنوان بزرگترین شهر در امارات متحده عربی، نقش بسیار پر رنگی دارد.

شرکت باروس با سالها تجربه تخصصی در زمینه واردات کالا از کشورهای مختلف جهان از جمله واردات انواع متنوع کالا از دبی به ایران، به صورت کامل و از صفر تا صد آماده ارائه خدمات به تولید کنندگان و شرکتهای بازرگانی برای واردات کالا از دبی به ایران است.

واردات کالا از دبی به ایران، نیازمند برخورداری از دانش تجارت در کنار تسلط کامل به زبان انگلیسی و صد البته اطلاعات جامع و دقیق از شهر دبی است.

در این مقاله قصد داریم درباره شهر دبی و واردات کالا از دبی به ایران صحبت کنیم. در ابتدا با شهر مدرن دبی در قلب خاورمیانه آشنا خواهیم شد و سپس بر مبنای این دانش به دلایل واردات کالا از دبی و کالاهایی که از دبی وارد ایران می‌شود، می‌پردازیم.

اگر به دنبال کسب سود فراوان از طریق واردات کالا از شهر دبی به ایران هستید، قبل از هرکاری باید به این فرآیند و شهر دبی تسلط کامل داشته باشید، به شما بازرگان گرامی توصیه می‌کنیم، دست نگه دارید و بعد از مطالعه کامل این مقاله جامع و جذاب و کسب اطلاعات کافی، واردات کالا از دبی به ایران را شروع کنید‌.

آشنایی با شهر دبی

دبی بزرگترین شهر در امارات متحده عربی در طی چند دهه اخیر به یکی از قطب‌های بزرگ و جذاب تجارت، اقتصاد و گردشگری در جهان تبدیل شده است.

جالب است بدانید که شهر دبی به نیویورک خاورمیانه معروف شده است و در حال حاضر دارای بزرگترین برج در جهان به نام برج خلیفه و اولین و تنها هتل هفت ستاره در جهان به نام برج العرب است.

واردات انواع متنوع کالا از دبی به ایران امکان پذیر است، تمامی برندهای معتبر جهان در حوزه‌های مختلف دارای شعب بزرگ در شهر دبی هستند و بسیاری کالاهایی که در ایران وجود ندارند، می‌توانند به راحتی از طریق دبی به ایران وارد شوند.

آشنایی جامع و دقیق با شهر دبی لازمه موفقیت برای واردات کالا از دبی به ایران برای شما بازرگان گرامی است، در این بخش از مقاله “واردات کالا از دبی به ایران “، همراه ما باشید تا با قطب گردشگری و تجارت خاورمیانه یعنی شهر دبی بیشتر آشنا شویم.

– دبی، بزرگترین شهر دبی در کشور امارات متحده عربی است. در حالی که طبق آخرین آمار در سال ۲۰۲۲، تولید ناخالص داخلی ملی در امارات متحده عربی در حدود ۴۰۰ میلیارد دلار است، ۱۵۰ میلیارد دلار از این عدد متعلق به شهر دبی است. درآمد سرانه مردم بیشتر از ۴۰ هزار دلار است، با وجود مردمی ثروتمند کالاهایی متنوع در شهر دبی وجود دارند و این یعنی یک فرصت طلایی برای تاجران ایرانی که کالاهایی جذاب را از دبی به ایران وارد کنند.

– دبی با بیشتر از ۴ میلیون نفر جمعیت و ده‌ها میلیون نفر گردشگر در سال، قطب بزرگ و مدرن گردشگری و تجارت در منطقه خاورمیانه است.

– دبی بسیار شهر ثروتمند و گران قیمتی است و برندهای بزرگ جهان در شهر دبی حضوری بسیار فعال دارند. این برای واردکنندگان کالا از دبی به ایران، خبری بسیار خوب و عالی است.

– سیستم حکومت در شهر دبی در حال حاضر بر اساس پادشاهی مشروطه بوده و هر شهر مانند شهر دبی در امارات متحده عربی به صورت فدرال و مستقل تحت نظر کشور امارات متحده عربی مدیریت می‌شود.

– شهر دبی به خیلی اسامی معروف است‌‌ دبی به نیویورک خاورمیانه و سیب بزرگ منطقه خاورمیانه معروف است، بزرگترین برج جهان با ارتفاع ۸۲۸ متر به نام برج خلیفه در شهر دبی قرار دارد و برج بادبانی که اولین هتل هفت ستاره در جهان است به نام برج العرب در شهر دبی و در آب‌های گرم خلیج زیبای فارس قرار دارد.

اقتصاد در دبی چگونه است؟

شناختن اقتصاد دبی به صورت کامل از ضرورت‌های موفقیت برای واردات موفق کالا از دبی به ایران است، پس بیایید تا نگاهی با دقت بیشتر به اقتصاد دبی داشته باشیم:

  • حجم تولید ناخالص داخلی در شهر دبی بیشتر از ۱۵۰ میلیارد دلار است و درآمد مردم در شهر دبی به طور متوسط در سال بیشتر از ۴۰ هزار دلار است.
  • برندهای بزرگ جهان در دبی حضور فعال دارند. ۷۰ مرکز خرید بزرگ و جذاب در دبی وجود دارند از جمله امارات مال و دبی مال که بزرگترین مرکز خرید در جهان بوده و یکی از مراکز اصلی تجاری و گردشگری در شهر دبی است.
  • تمامی کالاهای مناسب برای واردات کالا از دبی به ایران در دبی وجود دارند و با توجه به حجم گسترده روابط اقتصادی میان تهران و دبی، واردات کالا از دبی به ایران بسیار راحت و بسیار با صرفه‌تر از دیگر نقاط جهان است.
  • از بهترین برندهای لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی گرفته تا لوازم آرایشی و بهداشتی، خودرو، پوشاک و تجهیزات کشاورزی و موبایل و کامپیوتر، همگی به صورت مستقیم و دسته اول در دبی وجود داشته و قابلیت واردات به ایران را دارند.
  • گردشگری و تجارت دو رکن اصلی در اقتصاد دبی هستند. نزدیک به ۲۰ میلیون نفر در سال از دبی بازدید کرده که بیش تر آنها هم از اروپای غربی، آمریکای شمالی و کشورهای پیشرفته در آسیای شرقی شامل چین، کره جنوبی و ژاپن هستنند‌.
  • زیرساخت‌های دبی تماما پیشرفته و فوق مدرن بوده و از این جهت شهر دبی در میان برترین شهرهای جهان است.

زیرساخت‌های شهر دبی

برای واردات کالا از دبی به ایران، برخورداری از زیرساخت‌های حمل و نقل بسیار پیشرفته و مجهز بسیار مهم و حیاتی است.

شهر دبی از این جهت در میان برترین شهرهای دنیا قرار دارد. در این بخش قصد داریم درباره زیرساخت‌های حمل و نقل مدرن در شهر دبی با جزئیات بیشتری صحبت کنیم.

شما تاجر گرامی که قصد واردات کالا از دبی به ایران را دارید، برای سودآوری و کسب درآمد عالی باید با زیرساخت‌های حمل و نقل شهر دبی به صورت کامل آگاهی داشته باشید.

  • از لحاظ حمل و نقل دریایی، دبی بسیار مجهز و پیشرفته است. دو بندر راشد و بندر جبل علی دو بندر بزرگ و اصلی در شهر دبی هستند. بندر جبل علی یکی از بزرگترین بندر در جهان بوده و یکی از شلوغ‌ترین بنادر در جهان است که با توجه به امکانات بسیار عالی در حال حاضر بصورت مرکز ترانزیت کالا در خلیج فارس عمل می نماید.
  • دبی از لحاظ حمل و نقل هوایی هم سرآمد در جهان است. دو فرودگاه بین‌المللی در دبی وجود دارند، فرودگاه بین‌المللی دبی و فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم که یکی از بزرگترین فرودگاه در جهان است که می‌تواند بیش تر از ۱۶۰ میلیون مسافر در سال را جابجا کند. شرکت‌های هواپیمایی امارات یکی از برترین شرکت‌های هواپیمایی در جهان است که به انواع متنوع هواپیما مجهز بوده و برترین خدمات هواپیمایی را در حوزه جابجایی کالا و انسان به تمامی جهان ارائه می‌کند.
  • از لحاظ حمل و نقل زمینی و قطاری هم در داخل شهر دبی، این شهر بسیار مدرن و پیشرفته است. شهر دبی دارای زیرساخت‌های بسیار مدرن بوده و مدرن‌ترین اتوبوس‌ها، قطارها، تاکسی‌ها و خطوط مترو در شهر دبی مشغول فعالیت هستند.

برای واردات کالا از دبی به ایران، هم راه دریایی وجود دارد و هم راه هوایی و از این جهت دبی با وجود برخورداری از برترین تجهیزات موجود، یک انتخاب عالی برای واردات انواع کالاهای برند و مشهور از دبی به ایران است.

طیف بسیار متنوعی از کالا از دبی به ایران وارد می‌شوند، در بخش بعدی این با عنوان “واردات کالا از دبی ” قصد داریم انواع کالاهایی که تاجران از دبی به ایران وارد می‌کنند را معرفی کنیم.

چه مجوز هایی برای واردات کالا از دبی نیاز است؟

برای واردات کالا از دبی به ایران شما بسته به نوع کالا نیازمند اخذ مجوزهای مرتبط از سازمانهای مرتبط می باشید که بعضا بسار سخت و زمانبر می باشد و بهتر است آن را به شرکتهای معتبر واگذار نمایید.

برای آگاهی از مجوزهای لازم برای واردات کالا از دبی به ایران و همین طور دریافت مشاوره و استفاده از خدمات کامل شرکت باروس برای واردات کالا از شهر دبی به ایران، لطفا با متخصصان ما در شرکت باروس در ارتباط باشید.

متخصصان ما آماده پاسخگویی کامل به شما تاجران گرامی در زمینه واردات کالا از دبی به ایران می باشند.

danahamlcom
danahamlcom

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋