DamondExchange

DamondExchange

damond.ir

تبدیل bep2 به bep20 در تراست والت - داموند

با توجه به پیشرفت‌هایی که در حوزه توکن‌ها، ارزهای دیجیتالی و بلاک چین رخ می‌دهد، همیشه امکان به روزرسانی‌های مختلف وجود دارد. یکی از اتفاقاتی که بسیار رخ می‌دهد، از رده خارج شدن توکن‌ها است. برای آنکه بتوانیم توکن‌های از رده خارج شده خود را با نوع جدید آن معاوضه کنیم روش‌های مختلفی وجود دارد. پالیگان پروژه‌ای بود که در ابتدا بر بستر بلاکچین بایننس توسعه پیدا کرد، اما به دلایل مختلف کاربران از آن استفاده نکردند. توسعه‌دهندگان این پروژه با مشورت با مسئولان بایننس تصمیم گرفتند تغییراتی در پالیگان و توکن متیک ایجاد کنند. نتیجه این شد که فعالیت توکن‌های شبکه بلاکچین بایننس متوقف شد و توکن‌های جدیدی روی بلاکچین‌های اتریوم و بایننس اسمارت چین و لایه دوم پالیگان توسعه پیدا کردند. 

تبدیل BEP2 به BEP20

این موضوع باعث نگرانی افرادی که توکن‌های متیک مبتنی بر بایننس چین داشتند شد. توسعه‌دهندگان پروژه برای حل این مشکل، امکان انتقال این توکن‌ها به بایننس اسمارت چین، اتریوم یا پالیگان را فراهم کردند.

امروز در این مقاله از داموندمگ می‌خواهیم در مورد تبدیل BEP2 به BEP20 و پالیگان صحبت کنیم. دانستن این مطلب لازم است چون توکن BEP2 دیگر پشتیبانی نمی‌شود. 

به توصیه تیم توسعه، بهترین روش این است که توکن‌های BEP2 خود را به صرافی بایننس انتقال دهیم و آن‌ها را به کمک یکی از شبکه‌های اتریوم، پالیگان یا BSC برداشت کنیم. این روش برای ما که ساکن ایران هستیم امکان‌پذیر نیست زیرا در هنگام احراز هویت در صرافی به مشکل خواهیم خورد، بنابراین در ادامه دو روش دیگر را معرفی می‌کنیم که امکان استفاده از آن‌ها وجود داشته باشد.

تبدیل BEP2 به BEP20

  1. جهت تبدیل BEP2 به BEP20 در مرحله اول باید کیف پول بایننس خود را فعال کنید. چنانچه توکن‌های شما در کیف پول‌های مختلف باشد، باید ابتدا همه را به این کیف پول منتقل کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که مقداری کوین BNB BEP2 برای پرداخت کارمزدهای شبکه لازم است. خوشبختانه این کیف پول از نوع افزونه مرورگر است و راه‌اندازی آن در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.
  2. برای آوردن همه توکن‌های Matic به کیف پول بایننس، درصورتی که پیش‌تر از متامسک، تراست ولت و دیگر کیف پول‌ها استفاده می‌کردید، کافی است از گزینه «Use Existing Wallet» استفاده کنید.
  3. حال باید با استفاده از عبارت بازیابی کیف پول خود و پیست کردن آن در قسمت «Import Seed Phrase» مراحل را ادامه دهید.
  4. پس از اینکه عبارت بازیابی را در قسمت خواسته شده وارد کردید، روی دکمه «Import» کلیک کنید تا توکن‌هایتان به کیف پول بایننس منتقل شوند.
  5. سپس وارد کیف پول بایننس شوید و با استفاده از گزینه « Binance Chain Network» در بالای صفحه، وارد صفحه جدید شده و سربرگ Asset را باز کنید. حالا کافی است روی علامت مثبت در پایین صفحه کلیک کنید.
  6. حال در سرچ بار کلمه MATIC را تایپ کرده و این توکن را جستجو کنید.
  7. در این مرحله اگر به قسمت Asset برگردید، خواهید دید که توکن MATIC به آن اضافه شده است.
  8. حالا دوباره به صفحه اصلی کیف پول بایننس برگردید و از قسمت بالا « Binance Smart Chain Network » را انتخاب کنید.
  9. حال آدرس کیف پول خود در شبکه بایننس اسمارت چین را کپی کنید.
  10. حالا باید دوباره از قسمت بالای کیف پول گزینه شبکه Binance Smart Chain را انتخاب کرده و وارد آن شوید. حال کافی است توکن متیک را با کلیک روی آن انتخاب کنید.
  11. در این مرحله در صفحه جدیدی که باز می‌شود گزینه «send» را انتخاب کنید.
  12. به یاد دارید که در مراحل قبلی آدرس کیف پول اسمارت چین را کپی کردید؟ حالا باید آن را در این صفحه وارد کنید و در فرم پیش رو در قسمت Amount، تعداد توکن‌ها را انتخاب کنید. تراکنشی که با این روش صورت می‌گیرد کراس چین است، یعنی بین دو شبکه جا به جا شده‌اند.
  13. در مرحله آخر باید دوباره وارد صفحه اصلی شوید و با انتخاب « Binance Smart Chain Network»، مراحل فوق را برای توکن‌های متیک خود تکرار کنید تا آن‌ها به شبکه اسمارت چین اضافه شوند. در نهایت استاندارد نمایش توکن‌ها به BEP20 تغییر خواهد کرد.

https://damond.ir/mag/convert-matic-bep2-to-bep20-and-polygon/

 

DamondExchange
DamondExchange damond.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋