mahboobeh

mahboobeh

توسط ۱ نفر دنبال می شود

قطعات سرور چیست؟

شاید بهترین راه برای به دست آوردن درک جامع از سرورها و نحوه کار آنها، یادگیری در مورد اجزای سرور باشد. آنها می توانند از نظر فنی قطعات بسیار پیچیده ای باشند، اما در عین حال جداسازی و مونتاژ آنها نسبتاً آسان است. اجزای سرور تقریباً همیشه از قطعات با کیفیت بالاتر و عملکرد بالاتر نسبت به رایانه های شخصی استاندارد ساخته می شوند

هنگامی که اجزای سرور را بشناسیم، چگونه این اجزا نقش مهمی در سرور دارند، می‌توانیم سرور مناسب شرکت خود را انتخاب کنیم.

انواع قطعات سرور و کاربرد آنها.

اجزای سخت‌افزاری که یک کامپیوتر سرور معمولی را تشکیل می‌دهند، مشابه آنهایی هستند که در رایانه‌های مشتری ارزان قیمت استفاده می‌شوند. با این حال، کامپیوترهای سرور عموما از قطعات با کیفیت بالاتری نسبت به کامپیوترهای مشتری ساخته می شوند. پاراگراف های زیر اجزای معمولی یک کامپیوتر سرور را توضیح می دهند.

 

حافظه

حافظه یکی از مهم ترین قسمت های سرور است و پلی برای ارتباط با CPU است. تمام برنامه های کامپیوتری در حافظه اجرا می شوند. بنابراین عملکرد حافظه تاثیر زیادی بر روی کامپیوتر دارد.

حافظه از تراشه های حافظه، بردهای مدار و غیره تشکیل شده است.

ECC دارای قابلیت خود اصلاحی است. ECC می تواند خطاهای حافظه را تحمل کند و خطاها را تصحیح کند تا سیستم بتواند بدون وقفه به دلیل خطا به عملکرد عادی خود ادامه دهد. یکی از برندهای معتبر در این زمینه اینتل است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت ssd سرور اچ پی به سایت دالمن افزارپارسه مراجعه نمایید.

 

رم سرور درست مانند رم کامپیوتر است، با این تفاوت که فضای ذخیره سازی بیشتری دارد. سرورهای رم اغلب بیش از 8 گیگ فضا دارند. و به عنوان یک مجموعه (تا 96 اسلات) در یک سرور استفاده می شود. از نظر فناوری ساخت، تفاوت زیادی بین رم کامپیوتر شخصی و رم سرور وجود ندارد. با این حال، رم های سرور از نظر کیفیت و قدرت بیشتر بهینه شده اند. رم سرور دارای قیمتهای مختلفی است. شما میتوانید برای استعلام قیمت رم سرور به اینجا مراجعه نمایید.

برای بدست اوردن اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ssd سرور به http://mahboobeh.avablog.ir/post/6/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF+ssd+%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1

مراجعه کنید.

mahboobeh
mahboobeh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋