محبوبه

محبوبه

رم سرور DDR4

آخرین به روز رسانی حافظه با دسترسی تصادفی پویا، DDR3، در سال 2007 منتشر شد. با رسیدن DDR3 به محدودیت‌های خود در دنیایی که نیاز به عملکرد بالاتر و پهنای باند افزایش یافته دارد، نسل جدیدی از DDR SDRAM وارد شد. توسعه دهندگان کار بر روی DDR4 را در سال 2005 آغاز کردند. DDR4 عملکرد بالاتر، ظرفیت‌های DIMM بالاتر، یکپارچگی داده‌ها و مصرف انرژی کمتر را ارائه می‌دهد.

 

برای استعلام قیمت رم سرور می توانید با کارشناسان دالمن افزار پارسه با شماره 43629-021 تماس حاصل فرمایید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

رم DDR4 با دستیابی به بیش از 2 گیگابیت در ثانیه در هر پین و مصرف انرژی کمتر از DDR3L (ولتاژ پایین DDR3)، عملکرد و پهنای باند را تا 50 درصد افزایش می دهد و در عین حال مصرف انرژی را در محیط محاسباتی شما کاهش می دهد. این نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی نسبت به فناوری های حافظه قبلی و صرفه جویی در مصرف انرژی تا 40 درصد است. علاوه بر عملکرد بهینه و کم هزینه، DDR4 همچنین CRC (cyclic redundancy checks)را برای قابلیت اطمینان داده‌ها، تشخیص برابری روی تراشه برای تأیید صحت انتقال‌های «فرمان و آدرس» از طریق پیوند، یکپارچگی سیگنال پیشرفته و سایر ویژگی‌های قوی RAS فراهم می‌کند.

یک سرور برای اینکه بتواند به درستی کار کند و نیاز کسب و کار شما را رفع کند باید بر اساس نیازهای کسب و کار کانفیگ شود. بنابراین تمام قطعات سرور از جمله رم سرور، CPU سرور، هارد سرور، SSD سرور و غیره باید با دقت انتخاب شوند تاسرور بتواند حجم وروردی داده‌ها و اطلاعات را پردازش کند و جوابگوی کسب و کار شما باشد. برای انتخاب حافظه SSD سرور اینجا کلیک کنید.

شرکت دالمن افزار پارسه از معتبرترین واردکنندگان سرور و قطعات سرور می باشد. این شرکت خدمات زیادی همچون راه اندازی اتاق سرور ارائه می دهد. برای چگونگی راه اندازی اتاق سرور به لینک https://dap.co.ir/services/server-room-setup/ مراجعه کنید.

محبوبه
محبوبه

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋